{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
613 visninger | Oprettet:

psykopat hest :S {{forumTopicSubject}}

Shakespeare er virkelig blevet psykopathest af at stå på boks i 2½ uge.. (pga muskelsprængning i bagparten).. Jeg startede så med at trække ham i torsdags, og han har hoppet lidt ind i mellem, men ellers opført sig utrolig pænt..

Men her i dag gik han amok Ö
Den første tur jeg trak med ham, foregik uden problemer, men den anden tur var da godt nok vild.

Jeg trak ham langs vejen.. Vi nåede lige ud på vejen og have gået et par meter, så kom der er en bil, og så sprang shake bare lige i vejret i et kæmpe bukkespring.. Og lille mig der går der ved siden af, føler sig pludselig endnu mindre xD

Nå, men så gik det ellers nogenlunde resten af turen ud af vejen og hjem igen.. han stejlede et par gange, men ikke så højt..
Så da vi gik ind i indkørslen, kørter der nogle biler forbi ham, bag ham, og så satte han bare op i et kæmpe bukkespring og sprang fremad, og stejlede og kastede med hovedet.. så skældte jeg ham ud, og bad ham om at bakke (ville sætte ham på plads), så stejlede han igen.. Så tyssede jeg idt på ham, men det var åbenbart ikke nok, for da jeg ville bakke ham igen, stejlede han et par gange til og kastede ved hovedet (meget kåd xD)... men jeg fik ham da tysset ned og til at bakke til sidst, og så fulgte han pænt efter ind i stalden..

Han er ikke bange for biler, han så åbenbart sin chance til at bukke.. hehe..

så ja, han er noger kåd for tiden, men det er også klart, når han har stået så længe på boks.. smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  psykopat hest :S
Kommentér på:
psykopat hest :S

Annonce