{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
398 visninger | Oprettet:

alle de falske?? {{forumTopicSubject}}

nu har jeg sat og kigget på rigtig mange heste/ponyer og er blevet ret overrasket over hvor mange der egentligt er falske, det er faktisk rigtig mange, måske dyregalleriet burde lave en side, som er for de ponyer/heste, der ikke er ens egen forudsat de har fået lov, selvfølgelig.
mange piger ønsker sig jo en pony, og vil bare gerne lege med, det er vel egentligt ok, bortset fra at det er jo ikke det dyregalleriet tillader., hvad synes i andre, jeg synes at hvis pigerne har fået lov til at låne billeder , og hvis vi andre, ved det er lånte, så er det vel ok, hellere det end at stjæle, og få en masse bøvl ud af det. eller hvad?
knus Anita

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  alle de falske??
  • #1   19. jan 2005 Mange piger rider jo også en for nogen... eller har part... måske skulle man lave noget for dem...

• #2   19. jan 2005 eller måske skal de også have lov til at være herinde...

• #3   19. jan 2005 Altså jeg har min halvpart herinde.... Min veninde Vicki L med Max Moonlight sagde at hun sys jeg skulle oprette ham!!! Hun hjalp mig også... Selv sagde jeg også om det ikke skulle være ens egen men hun sagde at jeg skulle oprette ham!

• #4   19. jan 2005 Man kan jo stadig godt være med herinde, selvom man ikke har hest. Ens erfaringer og viden er vel lige god om man har hest eller ej.

Det bliver da netop utroværdigt hvis man allerede fra starten lyver, så heller vælge sandheden fra starten.

• #5   19. jan 2005 men det er jo lige det jeg mener p.t stemmer jeg dem også ud, men i langt de fleste tilfælde tror jeg da bare det er piger, der gerne, men ikke må få egen pony, de vil jo bare lege med.
    derfor burde der måske være et sted til dem, så de kunne gøre det legalt, og uden alle vi andres, til tiden, grimme meninger.

Knus Anita

Kommentér på:
alle de falske??

Annonce