{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hopper-vallakker-hingste?
  • #1   5. mar 2008 jeg kan bedst li hopper smiley
    ved ikke hvorfor d:


  • #2   5. mar 2008 forstår ikke lige hvad du mener med forskel xD

  • #3   5. mar 2008 vallakker=kedelige!! medmindre de er sent kastreret.

  • #4   5. mar 2008 Vallakker er for kedelige...
    Hopper er for sippet
    Hingstene er perfekte xD gggggg .


  • #5   5. mar 2008 CTA:
    hvad man selv bedst kan lide (hopper klart bedst synes jeg)
    og hvad man mener forskelligt i deres personlighed.

    [vi ved jo alle de ydre forskelle]


  • #6   5. mar 2008 Hestene er jo ikke ens. Så man kan ikke generalisere på den måde.

  • #7   5. mar 2008 nej ved det godt....
    men det er sjovt at høre hvad folk mener om det...
    jeg mener jo (har selv en hoppe og det hjælper jo... :-P)
    vallakker = KEDELIGE+alt for nemme
    hingste = vallakker bare lidt mere vilde men stadig for nemme at vinde deres tillid
    hopper= perfekte, da man ikke bare lige kan blive venner med dem... det kræver tålmodighed og arbejde før man arbejder rigtig godt sammen


  • #8   5. mar 2008 Mine vallakker er BESTEMT ikke kedelige og min lille hoppe (som dog kun er 7 mdr) Er bestemt heller ikke sur..

  • #9   5. mar 2008 Man diskuterer med en hingst, kommanderer med en vallak og skal spørge en hoppe om lov. smiley
    Jeg er personligt rigtig glad for hingste. De er vidunderlige at arbejde med. Hopper er også fantastiske, når man kan klare deres svingninger. Har dog aldrig arbejdet så længe med en vallak. (:


  • #10   5. mar 2008 jeg foretrækker hopper smiley

  • #11   6. mar 2008 hmm, jeg foretrækker dem alle, alt efter hvad de skal bruges til, og så er de jo meget forskelllige, har hopper der er mega sippede over for de andre, enkelte også i ridning når de er i brunst.
    Har et par vallakker, æv, hvor er de kedelige, i mine øjne, de er lade og gider ikke så meget, og når de gidder mangler de gnisten, i mine øjne.

    så har jeg hingste
    ja, har hingste, de opfører sig utroligt godt, både hjemme og ude, så den med at hingste er slemme, den køber jeg ikke.

    Anita W


  • #12   6. mar 2008 Jeg ville nødig have Lazio stadig var hingst!!!(o; Pyyyha tør slet ikke tænke på det.

    Jeg synes der er noget godt ved alle:

    Hopper: Når man først er venner, vil de gå gennem ild og vand for en(o;
    Vallakker: Ens bedste kammerat.
    Hingste: De har den xtra gnist-


  • #13   6. mar 2008 Det er sjælendt jeg kan enes med hopper xD

    Foretrækker klart vallaker smiley


  • #14   6. mar 2008 Hingste : Overdreven SMUKKE!!! Tror de gør meget for en hvis man er blevent venner x)
    Hopper : Okay søde xD Men de kan godt være stedige x)
    Vallakker : De bedste af alle sammen x'D Og nu er det sådan at de bedste heste jeg har redet på i mit liv var alle vallakker x) Og nu får jeg min første hest her til april, og det blir en vallak!!!<3333

    (vallakker kan altså også være nogle hårde bananer!!)


  • #15   6. mar 2008 kan allerbedst lide Hopper ????

    ved ikke rigtig hvorfor men de er bare bedst??


  • #16   6. mar 2008 jeg har ALDRIG haft en kedelig vallak, de ar været vilde og MEGET frække dem jeg har haft ! jeg har der i mod heller aldrig haft en sur hoppe, men jeg har haft en der var lidt sippe, og så har jeg faktisk haft en der var rigtig strid ! . vores hingst var en rigtig basse, men han begyndte at blive lidt strid da han blev ældre.

    jeg er hvert fald dybt uening i at vallaker er kedelige, min vallaker har altid været de vildeste og frækkeste!!


  • #17   6. mar 2008 Alså min hoppe er altid hingste gal! :s Det er fandme træls!!!

  • #18   6. mar 2008 Jeg kan bedst lide hingste, de er mest samarbejdsvillige.

  • #19   6. mar 2008 kan bedst lide vallaker og hingste.. ved egentlig ikke hvorfor .. men synes bare at hopper er lidt tumpede.. ej har ikk noget imod hopper.. kan bare bedre li' han'dyrene...

  • #20   6. mar 2008 Har haft en voksen hingst som bare var super dejligt, og et par hingsteplag, hvor af det ene var en sand djævle, og en anden var blid som et lam. Syntes hingste er dejlige, men er nok ikke dem jeg lige frem vil gå efter.

    Har kun haft en hoppe, og hun var dejlig. Frisk og varm, men slet ikke ustyrlig. Har en hoppe opstaldet, og hun kan til tider være lidt at en kælling :o)

    Har så selv 3 vallakker, og de er bare det dejligste. Bestemt ikke kedelige. Hannibal tror han stadig er hingst, William vil gå igennem ild og vand med min datter og Picasso er bare skør på sin egen måde.

    Så er det hopper, hingste eller vallakker, så kommer det helt an på deres væsen, om hvilken en af de 3 jeg vil vælge...........


  • #21   6. mar 2008 Jeg sys personligt:
    Hingst - Her kommer jeg, Typen..
    Hoppe - Jeg vil gerne have min vilje, Typen..
    Vallak - Bare rolig jeg skal nok gøre hva du ber mig om, Typen..


  • #22   6. mar 2008 Vallak, helt klart vallak. Jeg har haft 1 hoppe nogensinde, og hold da op for en irriterende hest. Hun blev hingstegal bare hun så en refleks i vejkanten, så I kan selv forestille jer hvor lang tid det kan tage at ride 500 m. på sådan en hest.. Hun blev hurtigt solgt....

    Og nårh ja, så der min pony Malinka - jeg kan kun sige, godt det ikke er mig der skal slås med hende :0) Hun er da noget så bestemt og kan være sådan en kælling :0)

    Så vallak, altid vallak til mig selv.

    Heidi


  • #23   6. mar 2008 Hingst: Dejlig frisk altid glad, gode hvis man kan få dem til at opføre ordenligt.

    Hopper: for det meste søde, min er så meget hoppet opføre sig som om hun er hingst med hensyn til at være vild, som nogen hingste kan være.

    vallaker: søde ;P


  • #24   6. mar 2008 Hingste: Kan være ustyrlige ja, men mest fordi de vil lege! altså ikke den leg! xD
    Hopper: Stædige, friske og super søde, men kan også være hidsige, men det kan alle!
    vallaker: IKKE KEDELIGE!!! Det er dylan ikke! langt fra! han tror selv han er hingst!


  • #25   6. mar 2008 Jeg har haft en temmelig ubehagelig oplevelse med en hingst, så bryder mig ikke om hingste og det kan de jo mærke, men hingste har som regel deres helt egen charme og udstråling og de er det som regel dem man forelsker sig hurtigst i..
    Hopper er klart dem med den største personlighed og som er sværest at "tøjle" (synes jeg) og det er rigtigt som der er blevet sagt før "hopper spørger man om lov" Det er en meget korrekt måde at sige det på, men hopper er bestemt ikke altid sure.. Jeg har en hoppe som jeg købte i sommers og det er først for 2måneder siden da vi fik en anden meget dominerende hoppe at jeg har set hende lægge ører..
    Vallaker er som regel de nemmeste at have med at gøre, men er bestemt ikke altid kedelige, men de absolut nemmeste at omgås for de vil ikke vise sig og har ikke kæmpe humorsvingninger som hopper KAN have


  • #26   6. mar 2008 Synes hingste er de mest reelle -elsker at arbejde med hingste.
    Hopper kan godt være lidt sippede, men det har nu også sin charme.
    Har ikke haft så meget med valakker at gøre....


  • #28   6. mar 2008 KLAP HINGSTE ER DE DEJLIGESTE.
    EFTER DEM KOMMER VALLAK, HINGST OG SÅ HOPPERNE


  • #29   6. mar 2008

    foretrækker vallarker.
    da hopper er hestegalle
    og sure mokker.
    ¨så foretrækker mine 2 dejlige hanner xD


  • #30   6. mar 2008 Syntes bestemt IKKE at vallaker er ''kedelige''
    Det er min ikke ;D

    Hopper kan godt være lidt mobsede, men det syntes jeg gør dem lidt sjove, anderledes mm.

    Hingste syntes jeg også er dejlige xD


  • #31   6. mar 2008 Tjah... ved ikke rigtig...

    Gider ikke de hysteriske hopper, men ellers gør kønnet mig ikke noget...

    Men gider ikke have en hingst igen, og det er rent på grund af at de så ikke kan gå på samme fold som de andre... xD


  • #32   6. mar 2008 hva er det for noget fis med at valakker er kedelige?? bare fordi de ikke taber hovedet over hopperne betyder det jo ikke at der ikke er nogen gnist i dem.. Jeg har altid haft valakker og dem har der ihvertfald været masser af ild i røven af.. Det kommer nok mere an på racen, om de er varme eller kolde i hovederne..

    Man siger desuden at hopper bliver de bedste rideheste, hvis de respekterer en, men det tager længere tid fordi de er langt mere reserverede og har mange særheder.


Kommentér på:
Hopper-vallakker-hingste?

Annonce