{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  HELT ÆRLIG!
  • #1   7. feb 2005 Mette hør.. Jeg beskyler ikke dig noget OVER HOVEDT.. Du er heller ikke direkte led, men sys bare det er mærkelig i ikke kan sammen længre.. I plejer da altid gå sammen oppe på skole O.S.V men har stadig ikke fået svar på hvorfor i ikke kan sammen længre

• #2   7. feb 2005 hallo, er det ikke jer bagge der sviner hinanden til ? I hvert fald hvad jeg kan læse ?...!

• #3   7. feb 2005 (link fjernet)

• #4   7. feb 2005 Jeg synes stadig det er under al kritik at hestegalleri.dk ikke bryder ind i disse indlæg... -hvad er de der ellers for? Man kan sidde og blive temmelig arrig over dette sprogbrug, da man selv engang imellem er ved at flippe skråt over en/et eller andet, men man må bide sig i tungen, for at beherske sig.
    Jeg mener seriøst ikke dette kan være rigtigt, men det er svært at blive klog på, da hestegalleri.dk åbenbart har det fint med sproget herinde... -om jeg fatter dét... næh!!!!

• #5   7. feb 2005 Ja, jeg må nu også sige at det er utroligt der ikke er blevet grebet ind her, da alle indlæg efterhånden omhandler det samme problem, og lad mig lige sige med det samme, at jeg heller ikke tror en dyt på det der hacker-bavl, men det bare er en dårlig undskyldning, og ikke lyder ret sandsynligt.. Jeg håber virkelig at HG får blandet sig, og slettet og blokeret denne Charlotte i al evighed.. Nu kender jeg jo en del til Mettes temperament, og jeg må sige at jeg synes det er flot at hun ikke er flippet ud endnu.. (Ihvertfald ikke alvorligt)..
    Mvh. Michael

• #6   7. feb 2005 Michael:

Jeg har også meget svært ved at tro på denne undskyldning med "hackeren". Jeg synes ganske enkelt, det er for ringe at der ikke bliver gjort noget. Det tyder jo på at mange (jeg siger bestemt ikke alle), har svært ved at holde sproget på acceptabelt niveau, så der burde være mere kontrol med dette... -det er efterhånder hver dag.

• #7   7. feb 2005 Vil give Charlotte B fuldstændig ret. Det er for dårligt at de ikke bryder ind. Det er hstene det skal handle om, jeres private skænderier eller onde meninger kan i holde for jer selv. Det er altså ikke så fedt at lige meget hvilket indlæg man kigger på er der nogle der "skændes".. HELT ÆRLIG!

Kommentér på:
HELT ÆRLIG!

Annonce