{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
489 visninger | Oprettet:

ingen parter mere?? {{forumTopicSubject}}

Hej alle sammen
jeg har en dejlig hest som jeg ikke har nok tid til og leder derfor efter en part. nu har jeg søgt et stykke tid og der dukker ikke rigtig nogen op. Måske er det fordi han primært bliver brugt til western? Men Men MEN..han er engelsk redet også og han kan komme til alle de western shows man orker osv. Er det virkelig kommet dertil hvor man ikke længere kan få en dygtig og pålidelig part til sin hest? Da jeg var "ung" var der mange der gerne ville have part på en hest, men det virker lidt som om alle har egen hest nu???? Har man virkelig råd til det når man er feks 16 år??
Nå undrer mig bare over hvor alle parterne er henne..

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af TV fra vægophæng 650 kr.
  • Opsætning af dampspærre 800 kr.
  • Solid dæk sæt på 400 kr.
  • Rengøring 500 kr.
  • Installation af loftslampe 645 kr.
  • Slibning af egetræs trappe 4.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  ingen parter mere??
  • #1   20. apr 2008 hey
    kender godt problemmet, jeg ledte også længe efter en rytter, og dem der henvendte sig boede enten for langt væk eller andre ting.
    nu har jeg dog heldigvis fundet en, som er rigtig sød og som passer sammen med min hest, så det kan altså lade sig gøre smiley

• #2   20. apr 2008 det er godt nok underligt..jeg troede ikke det ville blive svært. Selvom han er primært western hest tænker jeg at der må da være en derude der om ike andet kunne hve lyst til at prøve noget nyt og lære lidt nyt.. og han KAN jo altså rides "almindeligt"

• #3   20. apr 2008 JP/Piper flyt til vestsjælland og jeg har en hest du kan ride alt det du vil ss...
    Jeg har osse problemet 2 heste og bare ikke nok tid.. har heldigvis en part til min varmblod men desværre kun 2 gange ugentligt og ville gerne ha en til så kun kan blive redet noget mere.
    Min friser rider jeg selv da hun lige er tilredet men det er bare svært at finde nogen der er fornuftige har det rette alder og som virkelig gider... øv øv... var selv muge/ride-pige dengang men dem findes der ikke mange af mere ss.

• #4   20. apr 2008 nææ det ser ikke ud til det.Der er virkelig langt imellem de fornuftige ansvarsbevidste ryttere..snøft

• #5   20. apr 2008 smiler jep helt enig. men som sagt det kan lade sig gøre smiley

• #6   20. apr 2008 jeg må væbne mig med tålmodighed og ja hvor er det surt når dem der gerne vil bor for langt væk..

men en dag dukker der vel en god og seriøs rytter op til min lille plet.

• #7   20. apr 2008
    jeg blev kontaktet herinde af en der søgte part, og efter som jeg også søgte part
    sagde jeg at jeg gerne ville prøve osv. heldigvis lå gården hvor hesten stod
    sige i nærheden, så det er bare .. perfekt (;
    før red jeg en gang i ugen. nu 4-5 gange, det er bare nice xb

• #8   20. apr 2008 og hvorfor er der aldrig en som søger passer på nordfyn der jo tons af heste her ude *GG*

• Dina W
    Dina W Tilmeldt:
    jan 2008

Følger: 1 Emner: 4 Svar: 23
    #9   20. apr 2008 Gitte: Tror måske at placering er et problem.. Mange af dem der søger part vil helst ikke køre for langt for det.. Det ville jeg heller ikke selv da jeg søgte.. med min travle hverdag har jeg brug for at jeg ikke skal køre en halv time for at komme ud til hesten.. Og jeg ved fra egen erfaring, at jeg f.eks. turde skrive til folk, hvor de søgte dressur rytter, spring rytter eller western rytter.. Jeg er slet ikke nok inde i dette til at turde begive mig ud i dette, men er mest til hyggeridning, men med interesse for at lære mere/noget nyt.. smiley Så tror måske det skal skæres ud i pap om hvad parten skal kunne og hvad der forventes af personen. Det tror jeg bestemt ville hjælpe meget, for ved da at der er massere derude der søger part.. Det er jeg da sikker på og kender selv nogle stykker der gør det.
    Må desuden rose dig for din lækre hest!! Han er virkelig flot.. Skønne øjne.. smiley Og held og lykke med at finde en part.. Jeg er sikker på at du nok skal finde en til din smuksak.. *s*

• #10   22. apr 2008 dina: tusind tak for de søde ord. Den part jeg søger skal ikke nødvendigvis være en super rytter bare sød, tålmodig og god ved min hest, men skal selvfølgelig ikke gøre mere skade end gavn;-) Jege r af den opfattelse at hvis man er villig til at lære nyt og mere så kan man komme langt..

ja jeg tror nu også at der noks kal dukke en op lige pludselig!! Han er en super dejlig meget let omgængelig herlig dreng..så når først der kommer en er jeg sikker på de forelsker sig med det samme hehe

• #11   22. apr 2008 jeg har egen og bliver 15 på Fredag har haft min egen hest siden jeg var 13? så ja de fleste får det jo der 13/14 års alderen? og jeg har også prøvet at finde part men der kommer ikkke rigtig nogen:/

• Dina W
    Dina W Tilmeldt:
    jan 2008

Følger: 1 Emner: 4 Svar: 23
    #12   22. apr 2008 Gitte: Det var da så lidt.. Han er udseendes mæssigt bare lige en drømme hest for mig (kender jo ikke lige hans sind).. Og så er jeg jo helt pjattet med blå øjne.. Uh, han er lækker.. hehe..

Det er jo forståelige krav.. Nu ved jeg ikke om du har skrevet tydeligt at det er netop dette du søger.. En der er villig til at lære, som ikke nødvendigvis behøver at være super god rytter, men som skal kunne det og det.. Det tror jeg er meget vigtigt at formulere det på den måde, så folk ved præcist hvad der søges og ikke bliver skræmt af at der står at man søger en western rytter.. For så kan man hurtigt tro det forkerte.. ved ikke om du forstår hvad du mener..? smiley Ved i hvert fald at det var sådan nogle ting som jeg selv lagde meget mærke til.. Og troede faktisk slet ikke at jeg var kvalificeret nok til at ride på den hest som jeg rider på nu, fordi jeg tog det meget bogstaveligt, det hun havde skrevet.. smiley

• sabina h
    sabina h Tilmeldt:
    maj 2008

Følger: 1 Svar: 3
    #13   22. maj 2008 Hej, jeg søger faktisk en part jeg kan ride ?
    men det må gerne være i nærheden af roskilde smiley
    men jeg er self. villig til at køre lidt for det, så det gør ikke noget hvis det ligger nogle byer væk, men self. ville det være godt hvis det var så tæt som muligt på hvor jeg bor !

• sabina h
    sabina h Tilmeldt:
    maj 2008

Følger: 1 Svar: 3
    #14   22. maj 2008 anette j:
    ville meget gerne ride din frieser smiley

Kommentér på:
ingen parter mere??

Annonce