{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
309 visninger | Oprettet:

Ville I lade ham ride hende på banen? {{forumTopicSubject}}

Efter en periode, hvor Palmira haltede ind imellem, tog vi til dyrlæge med hende. Hun havde fået ledbetændelse, kom i behnadling, men alligevel haltede hun - dog i en MEGET mildere grad - og værst når jeg red hende på banen.

Nå, men vi tog så til dyrlæge igen for at få hende tjekket. Hævelsen var faldet, ingen ledbetændelse og hun haltede heller ikke den dag.

Dyrlægen fortalte så, at jo ældre en pony bliver, jo svagere bliver ryggen også, så jeg var gået hen og blevet for tung til hende. Ellers var hun sund og rask, havde stærke og sunde ben, og dyrlægen sagde, hun bestemt ikke lignede en pony på 17 år.

Men fint nok. Jeg måtte fortsætte med at skridte ture på hende et par gange om ugen - måtte også gerne lægge lidt trav ind, men det gør jeg sjældent. Det var forbudt at ride på banen, da det var for tungt for hende med mig på ryggen, så det måtte kun være ture.

Jeg har så gjort, som jeg fik besked på, jeg måtte, og der har intet været siden.

Mit spørgsmål er så: Tror I jeg kan lade min lillebror skridte og trave lidt på hende på banen her i aften. Han er ikke for stor til hende på nogen måde - se gerne billederne i profilen af dem sammen smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af TV fra vægophæng 650 kr.
  • Opsætning af dampspærre 800 kr.
  • Solid dæk sæt på 400 kr.
  • Rengøring 500 kr.
  • Installation af loftslampe 645 kr.
  • Slibning af egetræs trappe 4.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Ville I lade ham ride hende på banen?
Kommentér på:
Ville I lade ham ride hende på banen?

Annonce