{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
352 visninger | Oprettet:

Fold og ridning {{forumTopicSubject}}

Heej smiley
Har et 'problem' - eller bare et spørgsmål xD
Hestens oplevelser på folden, kan det have noget at gøre med dens opførsel under ridningen?
Min mor og jeg tænker på det fordi Ollie har en underlig ridning 'stil' der hedder: 1 god dag - 1 dårlig dag - 1 god dag - 1 dårlig dag - 1 god dag - 1 dårlig dag osvosavosvosv. Sådan kører hele hans uge? Det er dan noger underligt noget synes jeg + jeg vil gerne have gode dag hele tiden xD
Foreslag evt hvad det kunne være ? q:


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Fold og ridning
  • #1   17. maj 2008 Rid hver anden dag hehe smiley

    Du tror ikke det er fordi at det er gået godt den ene dag og så forventer du at det går lige så godt gangen efter, og så går det i fisk... Når den så har gået dårligt forventer du ingenting, og det går derfor godt smiley


  • #2   17. maj 2008 Tinna: Jeg har faktisk overvejet det xD
    Neej, det kan næsten ikke være det, da jeg næsten aldrig forventer noget af ham da han stadig er så ung (; Men jeg vil da huske mig selv på det, så jeg kan være sikker på det ikker er det q;


  • #3   17. maj 2008 ømme muskler. når det går godt, rider du så længe på den? for ofte rider man jo lidt længere når det går godt, specielt unge heste siger ikke fra når de er trætte, dette giver syreophobning i musklerne, ligesom hvis du selv løber længere end du er i form til, dagen efter er den så øm og kan ikke overskue at skulle bruge sig igen.

    Nu skriver du den er ung, hvor gammel er det? hvor ofte har den fri? mine går aldrig hård dressur to dage i træk. Hvor længe rider du på den og hvor hård samlingsgrad er det?


  • #4   17. maj 2008 Hvad laver du med den =)?


  • #5   17. maj 2008 Line B: Når det går godt rider jeg kun en halv time (: - for vil ikke ride længe når det går godt (; Så jeg ville ikke mene det skulle være det (;
    Han er 5år smiley Han har fri ca 1-2 gange om ugen, han har næsten lige haft en uge fri/ vi hygge red lidt uden sadel 3gange den uge (; Så havde han også fri idag (lørdag). Hvis han er træls rider jeg ca 3kvarter mine tider er med opvarmnings tur i skridt og afkølnings tur i skridt (;

    Zandra & Cassie: alt muligt xD hyggeridning, dressur, spring, tur (; Men det er hver anden gang jeg rider dressur, han er træls q;


Kommentér på:
Fold og ridning

Annonce