{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
933 visninger | Oprettet:

Kære ryttere og forældre {{forumTopicSubject}}

Jeg har valgt at skrive dette indlæg, da min datter på 10 år desværre blev anklaget og svinet til af en profil herinde fra. Jeg kan til min store overraskelse se, at hun ikke er den eneste der står for skud. Jeg skal ikke bestemme, hvad I skriver og hvordan I opfatter andre til stævner o.s.v. MEN jeg vil opfordre jer på det kraftigeste til at droppe jeres modbydelige undertoner og beskyldninger specielt når det kun drejer sig op at gøre sig bemærket ved at tale dårligt om andre. Det er en meget usportslig fremtræden, som vi tager stor afstand fra. Det der blev skrevet om vores datter var LØGN og gudskelov var min veninde netop inde på hendes datters profil, hvor hun læste det der var blevet skrevet (er nu slettet), hun nåede heldigvis at printe det ud til mig og jeg blev meget vred og tog udskriftet med og viste det til adskillige ryttere og til klubben, hvor vi var til stævne, ingen kunne nikke genkendende til det skrevne. Vi har nu set bagsiden af denne ellers pragtfulde sportsgren. Dette er blot et opråb til jer brugere om at bruge nettet med omtanke og til jer som hopper på div. historier, så hUSK at en sag altid skal høres fra 2 sider.
I er velkommen til at kommentere, hvis I mener jeg er forkert på den, jeg vil da også meget gerne høre det modsatte. Jeg kan blot tilføre, at jeg vil gå mere ind på disse sider og holde øje med, hvad der bliver diskuteret, specielt efter weekendens oplevelse.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kære ryttere og forældre
Kommentér på:
Kære ryttere og forældre

Annonce