{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
321 visninger | Oprettet:

Skal måske låne en hest {{forumTopicSubject}}

Ej er bare så glad og kan slet ikke vente.
Jeg er via en veninde kommet i forbindelse med en som gerne vil låne sin palmino hoppe ud, stg. 160, 7 år, kanon sind redet mest i dressur. Det jeg skal betale er opstaldning, foder og smed hun betaler dyrlæge og forsikring.
Skal ud og se denne dejlige hoppe mandag d. 9 juni. Kan slet ikke vente. Håber virkelig bare den er noget for mig osv.
Skulle bare lige dele min glæde med jer.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af TV fra vægophæng 650 kr.
  • Opsætning af dampspærre 800 kr.
  • Solid dæk sæt på 400 kr.
  • Rengøring 500 kr.
  • Installation af loftslampe 645 kr.
  • Slibning af egetræs trappe 4.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Skal måske låne en hest
  • #1   31. maj 2008 det lyder da godt. men hva hvis du laver en rideskade, skal hun så os betale den. jeg står selv og søger en part til min, men hende som jeg faktisk havde fundet, ville ikke skrive under på hvis hun skadet min hest, så ville hun ikke stå til ansvar.

• #2   31. maj 2008 jeg synes hvis man søger en part skal man lave en god kontrakt som sikre begge parter... ellers er man ikke moden nok til at låne en hest/pony... min personlig mening.. overvejer at søge en låne pony til min datter smiley

• #3   31. maj 2008 Det lyder dejligt smiley

MEn der skal skrives kontrakt, sådan at I er sikre på ALT! Havde konttrakt på tidligere lånepony, og det fungerede fint.
    Har endnu ikke fået kontrakt på Malido, men det skal vi snart - er jo afsted til en del stævner hvor han kunne blive skadet.

Men når du skriver hun betaler dyrlæge - I s´kal have styr på, om det er andet end vacciner. Om det også er hvis den får kolik, der udvikler sig til tarmslyng - I skal være helt afklaret med præcis hvor meget det er hun betaler til dyrlæge -om det simply er alt eller kun vacciner..

• #4   31. maj 2008 Ja selvfølgelig skal der skrives en tydelig og klar kontrakt på det. Hvad det indefatter osv. Men nu skal jeg lige ud og se hesten før end at jeg spekulere på kontrakten. Jeg vil skam ikke ende med at stå med en masse problemer fordi man har sløset med kontrakten. Jeg skal have en kontrakt der er underskrevet fra begge parter før end at jeg så meget som læsser hesten og kører den der hen hvor den skal opstaldes.
    Men i min øjne indholder det med dyrlæge alt hvis hesten bliver syg, men det er jo noget der skal snakkes igennem når ejg ved om hesten er noget for mig eller ej. Det er nu ikek det jeg vil tænke på nu.

• #5   31. maj 2008 Altser hvis den får en skalde i mens hun har den i hænder, så er det jo hendes skyld. Så er det vel næsten kun rimligt at hun skal betale, eller betale noget af dyrlæge regningerne.

• #6   31. maj 2008 Nu synes jeg også der er forskel på om hesten bliver syg eller skadet. Men igen det er jo bare nogle ting man skal have snakket igennem og skrevet på kontrakten. Og nu til dags har de fleste folk også en forsikring der dækker noget til en dyrlæge osv osv. Men igen det kommer jo an på så mange ting...

• #7   31. maj 2008 - synes det meste rigtige når man låner hest ud er at den som låner hesten står for ALT... Så er der ingen tvivl om hvem der skal hæfte for hvad. Det fungerer for mig i hvertfald. Og min låner er fuldt indforstået med at hesten er hendes når hun har den og dermed også alle udgifter.

• #8   31. maj 2008 Jeg kan kun sige det er udlåner selv der har sagt at hun ville stå for forsikring og dyrlæge og jeg skulle stå for opstaldning, foder og smed.
    Havde hun sagt jeg skulle stå for alt ville det ikke holde mig tilbage hvis hesten er noget for mig. Men som sagt hesten skal ses først og så kan alt det andet blive snakket igennem bagefter.

Kommentér på:
Skal måske låne en hest

Annonce