{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
415 visninger | Oprettet:

Skal måske låne hest - meen :( {{forumTopicSubject}}

Well..
Nu har jeg virleig brug for at råd, for at det måske kan lykkeds mig at låne en utrolig skøn hest..
Jeg skal snakke med ejeren af hesten i morgen, hvor vi aftaler en dag jeg skal op og prøve hesten..
Jeg har bare et problem - min mor !! ( er selv 18 år )..
Min mor er blevet utrolig bange for heste, efter jeg røg af i dec.. Hun ville sådan set forbyde mig at sidde på hesteryg, men alligevel har hun med nød og næppe accepteret at jeg tuller lidt rundt på en tinker.. Men jeg vil jo gerne videre, og det kan jeg altså ikke på den.. Så fandt så den fine hest, som bare har fanget mit hjerte og tanker fuldstændigt..
Men nu er mit problem bare.. Min mor..
H J Æ L P ?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af TV fra vægophæng 650 kr.
  • Opsætning af dampspærre 800 kr.
  • Solid dæk sæt på 400 kr.
  • Rengøring 500 kr.
  • Installation af loftslampe 645 kr.
  • Slibning af egetræs trappe 4.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Skal måske låne hest - meen :(
  • #2   16. mar 2009 Gitte J
    Tak for svaret smiley
    - God idé det med vesten, havde selv tænkt på det, men kom fra det igen Ups.. - Rider dog med hjelm altid, da jeg trods alt har livet kær.. Men ja, selvfølgelig er der risiko ved alt man laver.. Men man kan heller ikke være lukket inde i ens seng og ikke bevæge sig..
    Men vil da forsøge at snakke med hende om det i morgen ( satser på hun har en god dag ) ..

Jer andre - taak for svaret smiley

• #3   16. mar 2009 Personligt ville jeg nok starte med at overveje, hvor meget din mor skal være med i omkring din lånehest... skal hesten f.eks. stå opstaldet hjemme hos jer selv? Skal hun betale noget til den? Osv. Skal hun involveres, skal hun jo naturligvis også have noget at skulle have sagt.

Kan/skal du derimod stå for det hele selv, må du jo gøre op med dig selv, hvad DU gerne vil. smiley Du er jo fyldt 18 år og er dermed myndig til at træffe dine egne valg og beslutninger. smiley

Misforstå mig nu ikke her, for jeg synes, det er virkelig flot, at du tager hensyn til din mors følelser - ingen tvivl om det. Men til syvende og sidst ER det jo din beslutning. smiley

Hvis jeg var dig, ville jeg nok vælge at tage en snak med din mor... forklare hende, at du godt kan forstå, hun er bekymret for dig, men at dette her virkelig betyder meget for dig. smiley

I virkeligheden er der jo langt værre ting, du kunne begive dig ud i end at låne en hest... Kriminalitet og stoffer bliver jo eksempelvis mere og mere almindeligt iblandt unge. Og ja, en hest kan også være "farlig", hvis uheldet er ude, men ikke mere end så meget andet sport, og den er i hvert fald "sundere" end at drikke og tage stoffer f.eks. smiley

Pøj pøj med det... Jeg håber, du finder en løsning, så du kan få din lånehest. smiley

• #4   16. mar 2009 Louise ........
    Først tak for svaret smiley
    men hesten ville dog ikke skulle stå hjemme - vi bor i lejlighed, tror ikke naboer bliver glade for det smiley
    Økonomisk laver mig og låner så en speciel aftale ( grund ligemeget ), og jeg vil jo som sagt så selv betale, da det er min hoppy, min drøm - ergo, min pung..
    Men ja, ved det er min beslutning, det er bare fordi jeg nok tænker en tand for meget på hende og hendes følelser - en vane..
    Men som jeg har skrevet til Gitte J mener jeg - vil snakke med hende i morgen - så satser virkelig på hun har en god dag :I

Tak tak smiley

• #5   16. mar 2009 Vil hu forbyde dig at tage kørekort?
    Jeg har lige lavet skoleopgave hvor jeg har beregnet at der er større sandsynlighed for at havne midt i et færselsuheld, end en rideulykke...

• #6   16. mar 2009 Cawani
    nej.. - er næsten færdig med kørekortet..

• #7   17. mar 2009 Se selv..

Kommentér på:
Skal måske låne hest - meen :(

Annonce