{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Aflivning af heste..
  • #1   4. jun 2008 det er mega svært men nogle gange er det den eneste rigtige vej..
    det er også med at tage afsked meds hesten stadig har noget værdighed i livet og vise dem den sidste respekt.. det tager noget tid at komme sig over det men jeg har været glad for beslutningen i det lange løb.. det er svært at bestille dyrlægen og daka ;-((


  • #2   4. jun 2008 Jeg har ikke prøvet det med en mine heste men til gengæld en hund og kat.

    Jeg syntes det er vildt hårdt lige i starten og græder meget selv om det var det bedste for dyret.


  • #3   4. jun 2008 Det er ekstremt hårdt, at se det dyr man holder af ligge der.
    det er en rigtig hård følelse at opleve, men den eneste måde at tackle det er ved at snakke om det, og komme videre i stedet for at dvæle i fortiden. Det kan være svært!. men at få snakket om det, og prøve at se fremad!

    //Josefine- der også selv har prøvet det!


  • #4   4. jun 2008 det er hårdt jeg var ikke tilstede da vi fik aflivet vores fredriksborg men jeg var ude at se ham bagefter det var sku hårdt men han så så fredfyldt ud

  • #5   4. jun 2008 Det er altid hårdt... Gik også ind da imens han fik sprøjten smiley Så kom jeg ud da det var forbi.. Det gjorde ondt.. Meget.. Sad bare og tudede ved siden af ham, imens han fik grimen af smiley
    Tror alle syntes det er hårdt smiley


  • #6   4. jun 2008 Castello skal slagtes. Så kommer ikke til at se ham ligge. Har jeg det egentligt fint med, selvom det bliver rigtig hårdt!

  • #7   4. jun 2008 Jeg synes det er var rigtig hårdt at se Hotse ligger der på operetationsbordet, med bene spændt om i luften..

    Jeg havde det sådan at jeg var mega ked af det 1 - 2 uger efter, og så var jeg kommet sådan lidt videre. Så her et år efter, kan jeg virkelig se hvor meget jeg savner lille Hotte...


  • #8   4. jun 2008 Det er en meget kraftig oplevelse og meget uvirkeligt at ens hest ikke vågner op igen .. Jeg snakkede med mange om det i starten, men selvom der er gået 1½ år nu, så savner jeg ham hver dag .. Med tiden er jeg blevet mere indelukket når han kommer på banen.. Måske på grund af skyldfølelse - ved det ikke..

  • #9   4. jun 2008 Han var min og jeg havde noget med ham, som jeg ikke kommer til at føle for andre heste .. Selvom jeg har Stifler nu, ville jeg til hver en tid hellere have Taco - men jeg elsker stadig Stifler smiley

  • #10   4. jun 2008 For mig var selve beslutningen og tiden op til at dyrlægen skulle komme det værste. Selvfølgelig var jeg også ked af det bagefter, men samtidig også lettet over at det var overstået og at det var gået godt. Jeg stod med ryggen til, indtil han var faldet, fordi dyrlægen sagde, at det kunne se voldsomt ud, og jeg ville ikke have et voldsomt syn som minde.

    Jeg føler med dig!

    (",)


  • #12   4. jun 2008 det kan slet ikke beskrives..

  • #13   4. jun 2008 har heldigvis aldrig prøvet med en hest, men har prøvet med katte..

    det hårdeste er når de ligeså stille trækker vejret langsommere og langsommere for til sidst at stoppe helt med det ! men det er jo som om de "bare" falder i en DYB DYB søvn ..


Kommentér på:
Aflivning af heste..

Annonce