{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
904 visninger | Oprettet:

vorte på bagben... hjælp {{forumTopicSubject}}

hejsa

min hest pegasos havde en vorte på højre bag lår (altså på indersiden) og den har han vel haft 1- 1½ år men har aldrig generet men har desidste stykket tid syntes den voksede mere ud af (altså blev længere), den var kun på str. med en 25 øre ikke mere....
nå men den 7 maj i år skulle han havde sit årlige vac. og ordnet tænder, så tænkte kunn lige snakke med dyrlægen om hva man kunne gøre ved sådan en vorte... jamen han havde noget salve som jeg kunne smørre med... oki, tænkte jeg det var da en nem løsning... så vi kom et elastik omkring vorten så det værste kunne falde af.... jeg skulle smørre i 6 dage og holde 6 dage pause og så smørre i 6 dage igen og holde 6 dags pause.... så kom dyrlægen en måned senere ud til en hoppe der skulle scannes så kunne jeg lige spørge om hvordan han syntes det stod til med den vorte... han var noget overraket over den ikk var helt "død" men havde ganske vist vokset lidt fordi den havde os taget det angrebne område under huden, så det var helt normalt.... nå men gi den 6 dage igen og det har jeg så gjort.... men nu er den vokset rigtige meget... den ar større end en 5 kr nu.... snakke med min ridelærer hun sagde ring og snak med dokter dyr og spørg om det er normalt.... for det ligner noget der snart kan gå betændelse i...
så i morgen skal jeg snakke med ham... spændt på se hva han siger....

det jeg smørre pegasos med hedder "Xxterra" og er noget forholdsvis nyt på markedet til og behandler vorter med...

andre der har lign. erfaringer...

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rengøring 750 kr.
  • Ophængning af 3 lamper 600 kr.
  • Rengøring 450 kr.
  • Elektriker 1.500 kr.
  • Fastgørelse håndvask m.v 2.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  vorte på bagben... hjælp
Kommentér på:
vorte på bagben... hjælp

Annonce