{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
340 visninger | Oprettet:

Låne hest . ;P {{forumTopicSubject}}

Ja , skal godt nok liige snakke med den gamle om det igen , og så osse med de lorte læger . (har ike noget imod læger , det skal bare ike tage så lang tid) da en skade fra en ridelejer fra 02 eller 03 , er gået i ryggen på mig . Og hvis de siger a jeg ike må ride mere så dør jeg . ! Virkelig , det gør jeg . Nåår men , det var jo ike liige det .
Har fundet det skønneste dv hoppe ,Som det ser ud nu , ville vi passer perfekt sammen , som jeg evt skal ud og prøve , og så hvis vi passer sammen osv . Så skal jeg squ på ryggen a krikkerne igen . ! smiley
Glæder mig utrolig meget . Savner virkelig a ride igen , da det jo er det jeg virkelig brænder for , Som så mange andre her inde . xD

Så håber virkelig jeg kan få den gamle med på det , Og så er det liige lægernes vuderin det kommer an på . smiley

skulle liige ud med det .

Har I haft låne hest får ?
- Hvordan er det så gået for dig og den hest ?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle 1 hjørneskab og 1 reol 1.500 kr.
  • Opsætning af lampe i lampeudtag 500 kr.
  • Opsætning af rispapirlampe 650 kr.
  • Fikset automatisk rullegardin 400 kr.
  • Reparation af udendørslys 1.002 kr.
  • Nedtagning af gammelt blikskur 7.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Låne hest . ;P
  • #1   14. jun 2008 jeg har to låneheste lige i øjeblikket, den ene har jeg sagt op fordi jeg har fundet en jeg vil købe. Og den anden, tico, har jeg lånt af en veninde der bor i den anden ende af jylland smiley Hun fik ham ik redet og så kom han herop, og det går super godt, rytter og ejer er super glade for det hele smiley

• #2   14. jun 2008 Hah . okay . Håber godt nok , både den gamle siger god til hende , lægerne siger god for det , og så osse ejer siger god til os/mig . xD

Det er virkelig fedt når både hest og ejer er glade for det .

Kommentér på:
Låne hest . ;P

Annonce