{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
472 visninger | Oprettet:

Skal til terminsprøve imorgen... {{forumTopicSubject}}

Nr. 3 ud af fire... Skal også i overmorgen. Jeg skal skrive i kemi imorgen og så have to timer uden hjælpemidler på fredag.

Jeg var også oppe idag og i mandags, idag mat m. hjælp og i mandags var det så dansk...

Glæder mig til sommer, eller rettere til d. 3 maj hvor jeg har absolut sidste skoledag på gym... Lidt sørgeligt, men sådan er det... Efter sommer skal jeg så læse oldtidskundskab, skal bare lige have græsk 3 først... glæder mig, jeg regner med evt. også at læse religion på et tidspunkt...

Nogen synes måske det lyder kedeligt, men alt det der skete i det antikke grækenland har haft stor indflydelse, og har dte stadig. Jeg skrev SSo og politikken i grækenland i antikken...

Imorgen skal jeg også lige et smut ned i Rema og kigge på hesteting, håber der er en dressurpisk tilbage...

Og så skal jeg ud til Looksen, ridebanen er endelig blevet så optøet at man kan træne derude igen. Var ude og longere den røde idag...

Er der forresten andre end mig der er glade for at sneen er ved at være væk, men er kede af at der er oversvømmede veje over alt???


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Skal til terminsprøve imorgen...
Kommentér på:
Skal til terminsprøve imorgen...

Annonce