{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
714 visninger | Oprettet:

Uretfærdig! {{forumTopicSubject}}

Som mange nok ved har jeg købt min hest Spirit ved Per Thybo og vi passede bare så godt sammen selv om hun var noget større end mig, det gik bare så godt med vores træning.
Men det skulle ødelægges, D. 4/8 blev Spirit syg noget kolik ligene noget, hun var meget tyk og vi ringede derfor til dyrlægen han var der ca. ved 16 tiden, da han kom havde hun det bare dårligt, han gav hende noget smerte stillende og 2.5 l olie ca til en hest omkring 700 kg hmm. 2 timer efter dyrlægen havde været der var hun frisk som en fik kom når vi kaldet osv, og hendes mave var da også faldet en smule.
omkring kl 12 var mig og min far kommet hjem efter at have hente hø til hende og der lå hun ned igen smiley vi fik hende op og træk med hende alt hvad vi kunne og ringede igen efter dyrlægen han kom ca kl halv 1, han kunne hører at hende plus var blevet meget hurtigere end den var før, og han mente det var bedst at aflive hende med det samme, jeg ringede til min søster og min ridelære for at hører deres mening og de kom så efter 30 min. Dyrlægen havde givet Spirit dobbelt dosis smerte stillende så han kunne ikke give hende mere end hun havde nu, vi bestemte os så til ikke at aflive hende, så vi gik hele natten og træk og træk og lige pluslig havde hun det godt igen smiley jahh... men det var desværre bare optur før nedtur smiley fra det tids punkt af gik det bare ned af bakke kold mule, blå mund osv, på et tidspunkt gå hun hen til mig og siger farvel smiley og omkring kl 6 sover hun så stille ind.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Uretfærdig!
Kommentér på:
Uretfærdig!

Annonce