{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
248 visninger | Oprettet:

Jeg blev så gal på Looksen {{forumTopicSubject}}

Som i alle ved så er Lukas jo en herlig hest. En hest der får en masse lidt småskøre ideer. Idag skulle jeg have longegjord på ham. Det skal siges at han har prøvet det 100000000000000000000000000 gange før, og der er aldrig noget.

Da jeg spændte den, fløj han op under loftet, og begyndte at bukke, mens han stod bundet. han havde ørerne fremme og da han stoppede, kunne man se det frække glimt i øjne på ham. Jeg blev gal og tog fat i tovet han var bundet til. Da han stod stille, prøvede jeg igen at spænde gjorden, men denne gang var jeg noget mere opmærksom på hvad han stod og lavede. Lige pludselig lavede han samme nummer.

Tilsidst lykkedes det at få spændt gjorden, og da jeg havde gjort det, så gik jeg. Efter en 5 minutters tid, kom jeg tilbage. Han stod bare og hvilede på det ene ben og havde ørerne fremme. han lignede en der ventede på at jeg skulle komme igen. Jeg snakkede med ham, og han virkede helt afslappet. Jeg tog gjorden af, og der var ingenting.

Skøre hest. Han vidste vist godt jeg var lidt sur på ham, for han ville ikke nusse som han plejer, først da vi kom ind i boksen blev han snakkesalig igen.

Nå, ja. Er der andre heste der kan lide flødeboller?

Camilse m. Looksen

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installation kogeplade 600 kr.
  • Min cykel er punkteret. Jeg har brug for hjælp til at fikse det i dag? 300 kr.
  • Hjælp til at montere fjernsyn på på væggen. 890 kr.
  • Opsætning af reol og billeder 750 kr.
  • Fikse geberit væghængt toilet, der løber 1.000 kr.
  • montering af gardiner 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Jeg blev så gal på Looksen
Kommentér på:
Jeg blev så gal på Looksen

Annonce