{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.496 visninger | Oprettet:

vask dit bid (: {{forumTopicSubject}}



forstår virkelig ikke dem som vil lade deres heste gå med et beskidt bid.
det skal altså bare være helt rent.

tænk på sådan nogle gamle rester af alt mugligt..


men hvis du ikke har fået det gjordt, og der sidder en masse fast du ikke kan få af, hæld vand og i en spand, og lad det ligge (:

- helt ærligt, hånden på hjertet.
vasker i bid, efter hver gang i har redet ?


Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • Græsslåmaskine kniv er bøjet, skal rettes ud og slibes 400 kr.
  • Ophæng af plisse’ gardiner og tilskæring 1.000 kr.
  • Reparation af fejl 44 AEG opvaskemaskine samt optimering af afløbsslanger og vandtilførsel 1.030 kr.
  • Fjerne ukrudt 600 kr.
  • Toilet løber. Geberit. 1.000 kr.
  • Reparation/service plæneklipper 820 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  vask dit bid (:
Kommentér på:
vask dit bid (:

Annonce