{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
481 visninger | Oprettet:

Ned i pris, eller ej? {{forumTopicSubject}}

Jeg havde Bopart til salg, og hans part ville gerne købe ham, under handelsundersøgelsen får han en anmærkning, dyrlægen sagde han havde nogen mislyde på hjertet.
- Vi sendte ham så ind på landbohøjskole hvor han blev undersøgt, han har så nogen små utætheder på hjertet, de fandt ud af, han også havde noget colibakterie, det har han så fået antibiotika for og skal til tjek inde på landbohøjskole igen den 7 november.

De her små utætheder kan man desværre ikke gøre noget ved, men efter hvad jeg ved, har hørt, og læst, er de her små utætheder noget som "mange" heste har, endda uden det bliver opdaget fordi det ikke er noget som ændre på hestens ridebrug eller noget.

Jeg vil så spørge jer, syns i hans pris skal lidt ned pga de her små utætheder , eller kan jeg sælge ham for samme pris som jeg ville ha gjort, hvis ikke han havde de her små utætheder?

Jeg gav selv 30.000 for ham som rå, har selv redet ham til, og bagefter sat berider på for at finpudse gangarter og øvelser.

Jeg havde så sat ham til salg på nettet, hvor prisen lå mellem 40.000 - 45.000, men da det var hans part som ville købe ham, gik jeg ned til 30.000.

Syns i jeg stadig kan forlange 30.000 for ham, selvom han har de her små utætheder, som overhovedet ikke genere hans brug som ridehest.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Fix en lampe 620 kr.
  • Opsætning af stikkontakt til vaskemaskine 500 kr.
  • Shelf units need fixing to wall 650 kr.
  • Varme i radiator - stiften virker ikke 800 kr.
  • IKEA PAX garderobeskab 2.500 kr.
  • Samle to pax skabe uden låger 650 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Ned i pris, eller ej?
Kommentér på:
Ned i pris, eller ej?

Annonce