{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
461 visninger | Oprettet:

Vanrøgt {{forumTopicSubject}}

Det er et meget flot billede af Nich, Kastanjegård, ejet af Kamilla C. Hvor er det dog bare anderledes i virkeligheden.... Jeg skulle have købt Nich, men han dumpede meget stort i handelsundersøgelsen, og pludselig gik det fuldstændig galt.. Kamillas mor ringede til mig og råbte og skreg fordi jeg ikke ville give 15.500 for en hest der var halt på 3 ben i bøjeprøven og desuden havde masser af andre anmærkninger. Men jeg ville dog gerne købe ham, fordi jeg havde så ondt af ham og de kår han levede under..... Bare ikke for sådan en sindsyg pris... Jeg ville bare redde ham...
Hvis man ser Nich i dag er han efter min mening en meget, meget tynd og underernæret hest som ikke i tide er blevet behandlet korrekt og diagnostiseret. Kamilla fortalte mig, dengang jeg var ude og se ham at det var 2 måneder siden hun havde redet ham, og at hans mave var helt i orden. Først og fremmest : Hvorfor have en hest, hvis man ikke interesserer sig nok for den til at sørge for at den får noget DAGLIG opmærksomhed og bliver motioneret stille og roligt til den kommer på fode igen ?? ( det tog mig 3 dage, da jeg havde den på prøve at få en diagnose og efter 6 dage var hans mave ved at gå i orden )... Dernæst, hun satte den til salg lige efter at hun havde taget den tilbage... Til fuld pris !!! Og nævnte ikke at den stakkels pony havde det rigtig skidt i mange henseender... Jeg siger :
Stem hende ud, fordi hun forsøger at snyde købere og efter min mening vanrøgter Nich.. Men I kan jo selv køre ud og se den stakkels pony.... Man kan slet ikke sammenligne den smukke haflinger, Kamilla har på billedet og det sølle væsen som står derude...


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Vanrøgt
  • #1   4. maj 2005 Mai-Britt: du er godt klar over du kan få en politisag på halsen.

    Forresten så underretter jeg både Kamilla og HG om dette indlæg


  • #2   4. maj 2005 Jeg ville nu nok også mene det var på sin plads med nogle billeder og evt. gerne lidt mere end bare påstande, da det jo er ret alvorlige anklager at komme med...


  • #3   4. maj 2005 Hovsa... Og hvis det forresten er så slemt som du siger, så er det altså Dyrenes Beskyttelse eller Hestens Værn man underretter.. Så finder de nok ud af om der er noget om sagen.. man hænger ikke folk ud offentligt på den her måde, uanset om man har ret eller ej... Men hvis du virkelig mener der er tale om vanrøgt, så ring til en af de ovenstående organisationer, og få dem til at køre ud og se til hesten..

  • #4   4. maj 2005 Undskyld men synes ikke du kan tillade dig at hænge Kamilla ud på denne måde. Jeg vil ikke tage stilling til om det er rigtig eller ej, men det er altså en offenlig hjemmeside dette her og det er ret provokerende det du har gjordt her. Hvis jeg var dig ville jeg se og få slettet dette forum, og hvis det passer bruge andre metoder. Prøv selv og sætte dig i denne situration at blive anklaget for det på en hjemmeside, hvor du udemærket godt ved at der er mange hesteglade folk der kigger, og så få smidt sådan en omgang lort i hovedet af sig. Tror sgu ikke du selv ville blive glad.
    Skriv til mig, hvis du har komentare til mit brev.


  • #6   4. maj 2005 Det r da den værste gang pis at fyrer af... Nich r sku ikk vanrøgt... han har det fandme godt...

Kommentér på:
Vanrøgt

Annonce