{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
629 visninger | Oprettet:

pony der løber {{forumTopicSubject}}

Hej alle sammen jeg ridder på en pony der løber men den bliver surog løber mere når dn er alene og er virkelig nervøs over om den bliver dum imorgen for rider med skole ponyer og de begynder også at blive dumme når den gør..? men synes i at jeg skal tage chancen og sætte den på plads og se hvad der sker?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  pony der løber
  • #1   23. nov 2008 heste er ikke dumme (=
    De kan være uskolede, ikke dumme.


  • #2   23. nov 2008 Ja, som skrevet før skal du finde grunden til at den løber.

    "Min" frieser løb også med mig. Det viser sig at han har store traumer efter en trafikulykke, som vi jo nu skal have styr på så han kan komme over det.


  • #3   23. nov 2008 jamen hun har det efter moderen..
    og hun er meget skoleheste agtig og går efter de andre men det er mest når hun er alene hun løber meget..
    så den er jo rigtig sød ved andre heste men i mandags da jeg red på den med de andre elev heste var den rigtig sød så jeg vil spørger om i tror det er ponyen der trives bedst med andre heste..:)



  • #4   23. nov 2008 Heste er flokdyr, så selvfølgelig har de det bedst med andre heste. De bør bare lære at være alene også, da man jo kan være nødt til at ride ud alene. Det er jo ikke sjovt at være tvunget til at finde nogen at ride med altid.

  • #5   23. nov 2008 nej du har ret men den er jo kun 5 år så den har masser tid til at lære det:D men jeg tror det er fordi den også er vant til at gå hjemme ved sin mor og søskende..:)

  • #6   23. nov 2008 tak alle sammen! jeg vil prøve at følge jeres råd!:D

  • #7   23. nov 2008 men det er også det den skal trænes ´lidt i for den er svær at stoppe osv.

  • #8   23. nov 2008 Løber den altid ?
    Der er en pony hos min ridelærer, og hvis han er lidt frisk en dag, så spæner han bare afsted. - Rytteren (jeg rider ham ikke´. Anyway) skal bare drive i sædet og ride med. Og det gør de hver eneste gang.

    - Flicka sprang rundt og løb som en gal når jeg tog hende med ned på banen, jeg troede at hun ikke kunne lide at være der, men så skulle vi have undervisning og min underviser sagde, at hun bare lige skulle "sættes på plads". Så hver gang hun løb (´<b>meget</b> tit forresten) så drev jeg på hende, og så kunne hun jo heller ikke bukke så meget smiley jeg var kun på banen 2 gange med hende hvor jeg drev på, og så var hun bare super sød smiley

    - Men som de andre siger, kan der jo være en anden grund til det ,,

    knus F&F


Kommentér på:
pony der løber

Annonce