{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
392 visninger | Oprettet:

Snydt på markedspladsen.. {{forumTopicSubject}}

Så blev jeg også snydt på markedspladsen. Jeg byttede for over en måned siden et ulddækken for penge og et uægte lammeunderlag. Mit dækken blev selvfølgelig ikke sendt før, pengene var kommet, men lammeunderlaget dukkede aldrig op.
Hver anden gang, jeg skriver til hende, svarer hun ikke,. og hver anden gang har hun pludselig fået det retur??

Hvad pokker gør I andre egentlig herinde? Fordi jeg er da ikke færdig med den sag, det skal man da ikke have lov til at slippe afsted med.

Gode forslag modtages med kyshånd..

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Snydt på markedspladsen..
  • #1   16. dec 2008 Skriv til Admin

• #2   16. dec 2008 Jamen kan de hjælpe?

• #3   16. dec 2008 jeg er også tit bleve snydt og derfor bytter jeg ikke mere. jamen prøv at blive ved at kontakte hende og gemt for guds skyld hendes adresse

• #4   16. dec 2008 Det gør jeg ihvertfald også, gider ikke finde mig i sådan noget.. Det er simpelthen så groft!

• #5   16. dec 2008 Ved ikk om det direkte kan hjælpe men tror heller ikk at man kan melde hende til politiet de gør nok ikk noget ved det..

• #6   16. dec 2008 Bor i meget langt fra hinanden??
    Kør evt derud, hvis det kan lade sig gøre, eller hvis det er langt, så få en du kender til det smiley
    Håber det lykkes for dig!

• #7   16. dec 2008 få altid telefonnummer af sælgeren

• #9   16. dec 2008 tror ikk der er så meget andet at gøre end at besøge hende-.....

• #10   16. dec 2008 jeg blev snydt af en på babygalleriet og hun snød mange brugere med flot mærketøj og ingen fik noget tilsendt og mistede dermed pengene og det viste sig så at navn + adr+ tlf passede, bare ikke på hende, men en total uanende person... jeg ringede til politiet og deres svar var bare- så lad vær ´og handle på nettet med privatpersoner... jeg var bare målløs efter den samtale og siden da handler jeg kun på qxl, hvor der gives karaterer efter hvert salg... det er bare så ærgeligt at det skal være sådan , at få mennesker kan ødelægge det for så mange andre, som bare gerne vil være reaell og gøre en god handel.... desværre smiley

• #11   16. dec 2008 Er blevet snydt en gang, havde hendes telefonnummer, modtog aldrig trensen, der gik 2 måneder, trods at min mor havde ringet til hende, kom hun med dårlige undskyldninger, og så da jeg ville have pengene tilbage, havde hun åbenbart fundet den, og kunne sende.. men det gad jeg ikke, så jeg ville have mine penge tilbage, og 3. gang fik jeg dem... SÅ simpelt at få det ud af verdenen,

Folk tager det tit mere seriøst når man ringer til dem..

• #12   16. dec 2008 Ærgeligt at nogle usle personer skal ødelægge det for andre smiley er heldigvis aldrig blevet snydt (ud over en gang hvor tingen ikke helt levede op til beskrivelsen).. tør ikke sende vare uden at have fået penge først når jeg sælger..

• #13   16. dec 2008 Blev engang snydt for 300kr. Køber svarede ikke på mine beskeder. Så skrev jeg at jeg så mig nødsaget til at politianmelde det, hvis ikke pengene stod på min konto inden en uge. Et par dage efter stod de der;)

• #14   16. dec 2008 Jeg har heldigvis både adresse og tlf nummer, da jeg jo har haft sendt til hende og derfor tjekkede Kraks for et nummer. Det gavner dog nok ikke at ringe til hendes forældre, da hun faktisk er 20 år.

Men måske skulle jeg true hende med en anmeldelse, hvis ikke, det er nok, at jeg ringe og giver hende et møgfald. Jeg har dog ikke fået fat i hende endnu.

Desværre bor hun i Jylland og jeg på Fyn, så det er noget af en køretur, specielt hvis hun så viser sig ikke at være hjemme.. Og jeg kender ikke lige nogen i det område..

Maløh, det lyder meget som den situation, jeg står i pt.. Jeg er også nået dertil, mon ikke bare, jeg skal have kontanter i stedet?

Og det kunne da være, ejg skulle melde mig ind i gruppen for dem der handler seriøst, det her er ihvertfald irriterende..

• #15   16. dec 2008 sanne... du var heldig, at få dine penge tilbage... jeg opgav at gøre mere ved min sag efter flere uger uden respons fra sælger... hun slettede sig som bruger på både hunde- og babygalleri... jeg kunne så vælge at kontakte en advokat og prøve den vej... men det ville blive en dyr omgang.... men føj hvor kan nogle mennesker bare være kolde... så trist :-(.. men er glad på dine vegne ,at du fik dine penge tilbage....

• #16   16. dec 2008 Lisbeth Z: Det var også bare et sidste desperat forsøg, havde faktisk ikke ventet at pengene ville være der..:)

Kommentér på:
Snydt på markedspladsen..

Annonce