{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
456 visninger | Oprettet:

Sælge sin hest?!?!! {{forumTopicSubject}}

Hvordan dælen blir man enig med sig selv? skal, skal ikke.. Tænker på at sælge min hest, meeeen er squ ik sikker i min sag rigtig.. synes ikke tiden og lysten er der lige nu, men han har mere eller mindre altid været i familien.. købte ham af min far..

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Sælge sin hest?!?!!
  • #1   21. dec 2008 uha den er svær, ville måske starte med enten en fuld part på hesten eller udlån med forkøbsret.
    Så kan du altid fortryde hvis du alligevel ikke er parat til at give slip.
    Venlig hilsen Tina

• #2   21. dec 2008 det er simpelthen bare svært. men du må jo afgøre med dig selv om du kan undvære ham 'for altid'. der er jo også den mulighed, at du kan udlåne ham?

• #3   21. dec 2008 skal dælme ik ha min hest lånt ud eller lignende... smiley

• #4   21. dec 2008 Thor som også er til salg har jeg kendt siden han blev født, han har også altid været i familien.. Men jeg har valgt a sælge ham, det er det bedste for begge parter, jeg har mistet lysten fuldstændig til ham.

• #5   21. dec 2008 det lidt på samme måde jeg har det. MEN tror os det bunder i, at jeg kun kan ride ham en smugle.. han er jo kun lige tilredet.. han er ikke klar til man bar sætter sig op og rider som på en 10 årig smiley Men er selv nået dertil, hvor jeg ik selv kan komme videre med ham.. mangler måske bar lidt hjælp.. men sys det svært bar lige at finde en han kan komme i ridning hos...for tror det ku hjælpe....

• #6   21. dec 2008 Jeg låner mine ud fordi jeg ikke har tid til dem smiley Eller råd smiley

• #7   21. dec 2008 personligt har jeg aldrig haft svært ved at sælge en hest. Man kan jo købe en ny. self vil de gamle altid betyde noget. mere for nogen end andre. det er bare helt op til dig selv.

• #8   21. dec 2008 Tjoo.. Jeg sad også i det problem og jeg har grødt mange gange over taken at skulle sælge hende! smiley
    Men jeg satte hende til salg, og hun er det endnu. Jeg tænkte at nu måtte jeg vidre med min ridning inden for heste sporten. Og det enste jeg ønsker mig er egentligt at Lady får et godt hjem. Men syntes at du skal prøve og se om der kommer nolge hændvenlser (staves?) Og du kan jo altid sige nej til dem?
    Jeg har sagt nej til 1 :]

• #9   21. dec 2008 Jeg syntes altid man skal tænke på hestens bedste smiley Ville den have det bedre hos en som havde mere tid og lyst ?

Kommentér på:
Sælge sin hest?!?!!

Annonce