{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
825 visninger | Oprettet:

at sælge sin hest {{forumTopicSubject}}

Har muligvis solgt min hingst kasmir.

Men ved alleredet nu at jeg kommer til at savne ham så meget, men har ikke muligheden for at holde hingst hos mig og kan ikke give ham den plads han kræver.

Jeg ved at han vil få det dejligst hjem, og at de vil passe på ham, og jeg kan altid besøge ham da han ikke flytter så langt.
Og så får jeg jo 3 føller efter ham næste år.

Men kommer til at savne ham rigtig meget for han er min guld klump.
Jeg tror det bliver rigtig hård at sige farvel til ham.

Hvordan håndter i at jeres bedste ven bliver solgt?
Hvad gør i for at holde jer selv oppe??;)

Køber kommer i dag kl 12. og ind til de kommer skal han bare blive nusset om og kælet for.

På forhånd tak


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  at sælge sin hest
  • #1   3. mar 2013 at sælge sin hest er altid svært for man holder meget af dem, men tænkt på alle de gode tider i har haft sammen og tænkt at du ved han får det godt hos sine nye ejer smiley

  • #2   3. mar 2013 Jeg har aldrig selv solgt en hest, men da min gamle part blev solgt, tog jeg ud til ham allerede kl. 8, selvom han først blev hentet halv 6 om aftenen. Jeg satte mig ud i halmen og snakkede med ham og de andre heste på folden. Fik tid til at sige farvel. Havde en masse gulerødder og æbler med, som vi hyggede med. Jeg striglede ham en sidste gang, og flettede hans man og hale. Trak en tur, og fortalte ham om hans nye hjem. Det hjalp mig rigtig meget at jeg vidste hvor han kom hen, og at det var nogle søde mennesker han kom hen til. smiley

    Det er altid hårdt at skulle af med en hest. Men man bliver nød til at se det fra hestens synsvinkel, du skriver at du ikke har ressourcer til at have hingst, så jeg synes at det er et super flot valg at sælge ham, for hans skyld! Det er der nogle der ikke kan. Og godt han kommer et dejligt sted hen. Du kan jo evt. tage på besøg og sige hej til ham, så du bliver endnu mere tryg på det sted han er kommer hen. føl med dig selv at det er den rigtige beslutning du har taget, og stå ved det. Der er ikke noget værre end at stå med tvivlen bagefter.

    Håber det hjalp lidt. Held og lykke til dig i fremtiden smiley


  • #3   3. mar 2013 Jeg har tænkt sådan på det.

    Kommer til at savne ham helveds meget, men jeg ved at jeg altid kan besøge ham.
    Og at han får det dejligst hjem,
    Kommer til at mangle hans tilstedeværelse på folden og i stalden, men får 3 efter kommer af ham næste år. Jeg ved at jeg vil savne ham men jeg må tænke på hvad der er bedst for ham. smiley


  • #4   3. mar 2013 Jeg har sat min traver til salg, og gruer for dagen hvor en sælger melder sig.
    Men jeg skal se sådan på det, at jeg er sikker på, at hun også kan få det godt det nye sted.
    Indtil da må vi få det bedste ud af det.


  • #5   3. mar 2013 Godt du får efterkommere! Evt gem tot af man eller hale, du kan snuse lidt til når savnet bliver for stort, så har du altid lidt af ham smiley

  • #6   3. mar 2013 Det var ikke langtid du havde ham..

  • #7   3. mar 2013 JA!!
    Det er faaaantastisk!! smiley


  • #8   3. mar 2013 Nej. Det er ikke lang tid, men har ikke mulughed for at give ham den plads han har brug for. Og så er det ikke fair over for ham. Kender dem der vil købe ham og ved at han får det rigtig godt. Og så bliver han solgt på kontrakt med jeg har forkøbs kontrakt.

Kommentér på:
at sælge sin hest

Annonce