{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.359 visninger | Oprettet:

At sælge sin baby! {{forumTopicSubject}}

Hej alle

Nej - selvfølgelig kunne jeg ikke finde på at sælge min baby. Og så alligevel... smiley

For jeg har forhåbentlig lige solgt vores smukke "plag". Ham har vi haft fra 1½ års "fugleskræmsel" og til nu hvor han står som 5 års smuk og dejlig ridehest.

Det er både lidt dejligt og lidt trist på samme tid. Han får det godt og vi har hverken tid eller råd til at beholde ham.

Har du prøvet at sælge din "baby" - og hvordan gik det?

VH

Frederikke


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  At sælge sin baby!
  • #1   7. feb 2014 I får lige et billede af den flotte dreng smiley

    profilbillede
  • #2   7. feb 2014 Vi har solgt en af vores babyer...

    Hvordan gik det??? For hvem hesten eller lillemor???

    Hesten er kommet til en ny god ejer som er utrolig glad for ham og som bruger mange timer på ham.

    Lillemor græd som et lille barn der havde tabt sin is...:oD


  • #3   7. feb 2014 Jeg skal sælge min baby pga personlige årsager.. Og det er bestemt ikke rart.. Jeg er helt nede og har ikke lyst til at være til..

  • #4   7. feb 2014 Jeg solgte min lille shetter dreng sidste år. Han bor nu sammen med en islænder hoppe og de hygger sig rigtigt sammen.
    Han er kun kommet 10-15 km væk hjemmefra, så har hilst på ham et par gange siden. smiley

    Men bliver aldrig god til at sælge mine kære små, det er virkelig hårdt smiley


  • #5   7. feb 2014 Øv Laura A - det gør mig ondt at høre. smiley



  • #7   7. feb 2014 Stald Zederkof: Smuk hest... håber den får det godt hos sin nye ejer. Men egentlig er det jo det scenarie man ikke ønsker. Altså at hesten bliver solgt videre efter kort tid...

    VH

    Frederikke
    Rytterkompagniet


  • #8   7. feb 2014 Efter 10½ års samarbejde med min pony, som nu også er blevet min bedsteven, har jeg valgt at sætte hende til salg.
    Jeg går stadig med tanken om at pille hende fra nettet og beholde hende, men jeg er over ponygrænsen og Bella kan ikke lære mere af mig og omvendt. Ønsker hende kun det bedste og jeg har ikke tiden mere til hende. Derfor vælger jeg at sætte hende til salg.


  • #9   7. feb 2014 Jeg solgte i Januar 2012 min elskede Tamara.. Hun var en hoppe med stort H og en enmands hest, men jeg elskede hende af hele mit hjerte.. Dog ville jeg gerne ride og hun fik en skulderskade.. Så jeg solgte hende til en kvinde med nogle døtre, kom og besøgte hende så tit jeg kunne. Juleaften 2012 blev Tamara solgt til Agnes, som valgte at opstalde hende samme sted som min nuværende pony står, så jeg så hende rigtig tit hvilket jeg nød smiley Men Agnes voksede og nu står Tamara bare og nyder livet da hun er en gammel pony efterhånden. Jeg fortryder jeg solgte hende, for mit liv har ikke været det samme. Min nye pony er alt jeg ønsker, men Tamara kom bare ind under huden på mig. Tamara var misforstået og voldsom under ridning, og jeg var uerfaren, men efter 11 måneder var vi så knyttede og forstod hinanden.. Vil aldrig tilgive mig selv for at have solgt hende, og mangler hende stadig i min hverdag smiley

    profilbillede
  • #10   7. feb 2014 Jeg skal have sat min nullerkugle tilsalg. Det er jeg gudskelov ret afklaret med, og har haft længe til at vende mig til tanken. Tiden er der bare ikke længere til at give ham den kærlighed og træning jeg synes han fortjener, og når jeg flytter hjemmefra lader det sig ikke gøre at beholde ham. Så jeg håber på at finde det helt rigtige hjem til min baby smiley
    http://hest2.webgallerier.dk/galleri/700/628/471/3496672-anden-saerlig-race-joey


  • #11   7. feb 2014 Har solgt nogen stykker efterhånden.. men den sidste var os den af dem jeg har haft der betød mest..

    Det var Payback, red hendes mor i 7år, kendte payback fra hun lå inde i mors mave, fik hende som 2års, tilred hende som 4års, og solgte hende sidst i august som 4,5års..

    Jeg følte mig desværre for stor til hende, samt jeg savnede en hest der kunne lære mig noget i stedet for jeg skulle lære den noget, har de sidste 10år tilredet, uddannet og redet de svære heste..

    Så købte en DV Schwante, som har gået LA dressur til stævner og Mb øvelser hjemme og lige er noget alla 20cm højere end payback..

    Payback bor omkring 20-30min kørsel fra mig, jeg har kontakt med ejer og må bar komme og besøge hende, jeg græd i traileren men ellers havde jeg det super fint med det, i kontrakten står der at jeg skal have første buddet ved evt. salg


Kommentér på:
At sælge sin baby!

Annonce