{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
357 visninger | Oprettet:

Frygt for store heste... {{forumTopicSubject}}

Hej allesammen ^^
Jeg håber på at få lidt rådgivning.
Jeg elsker at ride og være sammen med heste. Men jeg bliver ofte bange hvis en hest er 'vild' eller den er meget stor.. Er der nogen måde man kan komme over det?
Jeg har overvejet HMS, men vil en ridelejr være nok?

På forhånd tak ^^

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Forår Klargøring af Have 4.000 kr.
  • Hovedrengøring 2.500 kr.
  • Justér fødderne så opvaskemaskinen står stabilt 500 kr.
  • Hække beskæring 2.200 kr.
  • Klip hæk ca 20 meter 1.000 kr.
  • Jeg vil gerne installere en ny komfur 950 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Frygt for store heste...
  • #2   25. jan 2009 Jeg ved det egentlig ikke? Men lidt ligesom hvis man er bange for højder..

• #3   25. jan 2009 Jeg vil ikke sige jeg er bange for store heste men kan blive lidt nervøs
    hvis den store DV. ude ved os løber rundt om mig og på det sidste bider han efter tanja når jeg henter hende.

vil bare sige du var skal tænke på noget godt og inorere det.
    det hjælper på mig selv. en hest ville aldrig skade dig med vilje (:

• #4   25. jan 2009 hej, har samme problem, har unghest som så sent som idag var helt oppe at køre!
    jeg vil klart foreslå hms. men en enkel lejer er ikke nok der skal noget undervisning til, helst på hest der ved hvad det forskellige betyder, og få sin ejen oplært i det, mens man høre på det og ser på det! og med hensyn til store heste så prøv at strigle og nusse om en rolig stor hest, det hjælper mig smiley

• #5   25. jan 2009 Jeg har selv været bange for store heste som løb vildt rundt. Det jeg gjorde var at gå ind på folden og overbeviste mig selv om, at der ikke var noget at være bange for. Du skal bare gå din frygt i møde, det hjalp mig, nu er jeg ikke bange for nogle heste også selvom at de løøber helt vildt rundt.

• #6   25. jan 2009 Jeg er selv meget bange for store heste, lige meget om de er vilde eller stille&rolige. Det er kun højde der gør mig bange.
    Med er dog blevet bedre til det, og er ikke så bange for dem mere. MEN jeg vil aldrig eje en hest, eller ride en jeg ikke kender godt.
    Men det er os fordi jeg lider af meget højdeskræk. Så bare at se hesten er stor. Så er jeg allerede nervøs.

• #7   25. jan 2009 Jeg er også bange for store heste. Det skyldes at jeg altid synes de er så voldsomme i bevægelserne. De nøjes ikke bare med at lægge ørene tilbage, de bider også ofte ud i luften og sparker.

Desuden føler jeg slet ikke jeg har kontrol over dem når de er 2 hoveder højere end mig. Nej jeg bliver aldrig heste ejer. Fortrækker godt nok de små haffer og islænder.

• #8   25. jan 2009 Jeg har prøvet at ride en større hest, end den jeg plejer at ride på, men lige så snart den ikke gør som jeg vil, bliver jeg bange og tør ikke sparke til den.. Jeg bliver også let forskrækket..

Kommentér på:
Frygt for store heste...

Annonce