{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle 1 hjørneskab og 1 reol 1.500 kr.
  • Opsætning af lampe i lampeudtag 500 kr.
  • Opsætning af rispapirlampe 650 kr.
  • Fikset automatisk rullegardin 400 kr.
  • Reparation af udendørslys 1.002 kr.
  • Nedtagning af gammelt blikskur 7.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  tilbagetræk på næsebånd
  • #1   29. jan 2009 Nogle mener det "støtter" mere. Personligt haaader jeg tilbagetræk.. Synes det er forfærdeligt besværligt :b

• #2   29. jan 2009 syntes det er hip som hap, men foretrækker med tilbagetræk, for mine heste har skæg, og det er nemmere at undgå at hive i det når der er tilbagetræk (-:

• #3   29. jan 2009 Har både hovedtøj uden og med tilbagetræk. Jeg synes det virker som om at det kan holde længere og ikke genere hesten så meget, når der er tilbagetræk. Når der ikke er tilbagetræk er det nemmere at komme til at få nogle hår med ind i spændet., hvilket jo kan iriterre hesten smiley

• #4   29. jan 2009 Men altså, jeg rider normalt med alm. næsebånd og dete r jo heller ikke fordi at der er noget i vejen med det smiley

• #5   29. jan 2009 er klart til tilbagetræk, det er nemmere og pænere.
    Og bare fordi man rider med tilbagetræk behøver man jo ikke at snøre mulen sammen på hesten, som der er nogle der mener (:

• #6   29. jan 2009 jeg har tilbagetræk... mest fordi det var der allerede, på det billige, og stadig pæne hovedtøj i butikken XD

"fordelen" er at det kan spændes mere ind, end alm. en "fordel" hvis hesten går imod bidet og åbner munden... hmm men så er det vist bedre at finde roden til problemet, fremfor at maskere det ;-.)

en fordel er, at det ofte er polstret mere bag kæben... det virker til at være blødere mod hestens knogle.

ulempe: jeg synes det er svært IKKE at stramme det. vær ops på, at det er NEMT at få strammet. jeg må have min i yderste hul, dor at det er løst nok, til at få 2 fingre ind foran på næseryggen.
    pas på ikke at få en model hvor det ikke kan blive tilpas løst

HUSK en næsebånd må ikke være strammere, end at du kan få 2 fingre ind immelm hestens næseryg og næsebåndet.

• #7   29. jan 2009 kender fingerreglen, tak for svar, rart at høre andres meninger.

Kommentér på:
tilbagetræk på næsebånd

Annonce