{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
327 visninger | Oprettet:

evt. ny hest? {{forumTopicSubject}}

jeg vil gerne høre jeres mening. jeg solgte min islænder for et halvt år siden da jeg ikke red den så meget. I mellem tiden har jeg redet nogle haflinger og nu savner jeg at have min egen hest igen men er bange for jeg løber ind i samme problem som med den anden jeg havde. Men har næsten fortrudt jeg har solgt hende. Kunne jeg godt anskaffe mig en ny hest? eller skal jeg vente nogle år.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  evt. ny hest?
  • #1   11. feb 2009 Hmmmm.... Altså, jeg synes du skal vente, indtil du VED at du har tid, råd mm. smiley

    Jeg ville ikke have hest da min pony blev solgt, men kunne ikke holde mig væk!! Så lånte jeg en som jeg måtte have som min egen og nu rider jeg for et stutter..... det er, hvis ikke bedre, så lige så godt som at have sin egen :-))


  • #2   11. feb 2009 var det ikke en mulighed at du fik part på en hest, og havde det i et stykke tid også kan du jo i den tid som du har part finden ud af om det er noget for dig med at have ejen hest
    Diana


  • #3   11. feb 2009 Hvis du er sikker i din sag, og du er sikker på det at have hest, alle ugens dage er det du vil nu, så ja køb en hest, Men hvis din intaresse svinger meget, ja så vil jeg sige du ikke skal købe en. Det ville være synd for hesten, for syntes ikke det er optimalt for en hest og skifte hjem ofte.

    Ville nok finde en helpart til start, og så måske gøre det i nogen måndere´eller mere, og hvis du stadig har lyst til egen hest der, ja så købe en igen =)


  • #4   11. feb 2009 Du kunne jo anskaffe dig en også evt finden en part til den smiley ..

Kommentér på:
evt. ny hest?

Annonce