{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
301 visninger | Oprettet:

Kan hun lide at springe? {{forumTopicSubject}}

Jeg er ikke spring rytter, men jeg har fornemmelsen af at sharon syntes det er sjovt. Når hun ser et spring så lyser hun op, hun løber dog også vildt stærlt og når vi skal hen til et spring så er hun ikke nem at holde, men hun virker glad nok.. Tror i hun kan lide det eller ikke ? siden hun løber sådan (:

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Kan hun lide at springe?
  • #1   15. feb 2009 Det er en refleks hun har fået, af at man skal løbe når man ser et spring.
    Sådan skal det ikke være, hun skal ikke have den 'bange' refleks men du skal kunne styre den.
    Mange mistolker det at hesten er ustyrlig og ikke til at holde som glæde, men det er egentligt fordi det på et tidspunkt er blevet skabt en forbindelse der hedder spring = løb.

Læs denne artikel;
    (link fjernet)

Der hvor der står; ' hesten der løber' og det afsnit efter.
    Det handler om heste der er 'glade' for at springe, eller det tror man.

• #2   15. feb 2009 Jeg har faktisk ikke sprunget så meget på min hest, da det før ikke var det der interesserede mig, men som Krikken siger jeg har også tænkt bare om hun bare tænker løb! men tror nu hun syntes det er sjovt (:

• #3   15. feb 2009 Har hun ørene frem? Som du skriver virker hun ret glad for det, eller i hvert fald nysgerrig! :o) Men hvis du skal til at springe seriøst skal hun lære at vente, som Krikken skriver.. :o)

• #4   16. feb 2009 jaa hun virker glad.. Engang prøvede hun meget at løbe uden om , men det gør hun ikke mere.
    Og så snart jeg må springe igen, vil jeg lære hende at vente. Hun står desværre med skade lige nu øvvv

• #5   17. feb 2009 Lisa: Heste har ikke kun ørene fremme når de er glade, men også når de er angst eller nervøse kan de have det. Det er også et tegn på at hesten er yderst opmærksom på alt omkring den, så om den har ørene fremme e rikke nødvendigvis et tegn på at den er glad smiley

Kommentér på:
Kan hun lide at springe?

Annonce