{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
924 visninger | Oprettet:

Pris på hest (seriøst) {{forumTopicSubject}}

Jeg går desværre med meget kraftige overvejelser om jeg skal sælge min fantastiske Asterix.

Asterix bliver 14 år d. 5. April. Han er Fjordhest. Han kan gå en ok. dressur, men grundet dårlig hofte er det kun MEGET let dressur (ingen øvelser, kun ''løs'' samling) og max. 50 cm. i spring ca. 1 gang om måneden, da hans hofte ellers slår fra. Han er utrolig kærlig, men i perioder har han det sådan at han vil bestemme alt, andre gange er han utrolig medgørlig, og gør alt man beder ham om med en kæmpe glæde. Bliver trænet lidt i nogle øvelser, gå over presening mm. Han sælges til skovtursrytter eller som ''foldbums''.

Han er helt cool på tur, 100% trafiksikker. Han kan rides ud alene og i flok, men kan dog godt blive en smule hidsig på tur, hvis de andre ''løber fra ham''. Da hans race er kørehest, skal der stort set ikke tages fat i biddet, da en kørehests reaktion på dette betyder: ''Træk til''.

Grundet hans hofteproblemer har han kioprakteren Rikke Andersen, som er grunden til at han stadig kan rides ''seriøst'' del smule som han nu kan. Det vil jeg meget, meget, meget gerne have at han fortsætter med.

Han skal have raspet tænder hver halve år.

Isabell Dressur sadel (16½) vil medfølge, samt 3 trenser (Kieffer, Gold Medal - mener jeg nok det er - og en bidløs af ukendt mærke), et sæt gummitøjler, underlag, og så et. grimer hvis jeg kan finde nogle der ikke er ''total skadet'' (:

Hvad vil i mene jeg kan få for ham, hvis jeg beslutter at sælge ham ?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Pris på hest (seriøst)
Kommentér på:
Pris på hest (seriøst)

Annonce