{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
622 visninger | Oprettet:

Hvad er Looksen værd??? {{forumTopicSubject}}

Inspireret af jeres andres indlæg vil jeg godt vide hvad min hyp er værd.

Han har en fin fin stamtavle, som jeg desværre ikke kan dokumentere på. Ærgeligt nok, da den jo siger alt om hesten kvaliteter.

Men jeg kan da sige at han er efter Nebo Sion og hans mor er Donys Viscountes... Men for os danskere for disse navne ingen klokker til at ringe.

Springe det kan. Ih ja. Imponerende hver evig eneste gang(også den ene gang det var over et spring). Han elsker mest af alt at spring over sin egen skygge eller en grum sten på vejen.

Nu hvor jeg nævner det med vejen, så er han bestemt ikke bange for biler og andet på hjul. Faktisk bliver han jublende lykkelig når de kommer kørende... Ja... Han hopper rundt af glæde.

Sadlen er han også glad for. Så glad at det næsten dagligt bliver til små glædeshop.

Han har nogle gode gangarter. Ikke bare tre, men også en fjerde gangart. Denne gangart er umulig at beskrive med ord, men jeg vil da forsøge. Der kommer et kæmpe drog løbende, med forbenene travende og bagbenen hoppende, og så med sit hoved sænket helt ned til jorden.

En ting som han vil egne sig til, må helt bestemt være rodeohest. Han er desuden udtaget til det danske landhold i bukkespring, men da jeg og hesten er blevet enig om at det ikke er et godt sted at gøre karriere, så der holder han pause fra pt...

Af fritidsinteresse elsker han at jagte fugle.

Han er glad for mad. Alt kan spises.

Desuden så har han altid en liflig duft af hvidløg ud af munden, da han kun vil spise italiensk inspireret mad.

Hvad så... Hvad er han værd???

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvad er Looksen værd???
Kommentér på:
Hvad er Looksen værd???

Annonce