{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  indfodet
  • #1   20. apr 2009 Jeg vil sige nej. smiley

Hyggebo's Lonja på min profil har også fået en kommentar til kåring, at hun var lidt indfodet.

Hesten er super godt gående og vil komme langt indenfor sporten. Så det er skam ikke en "fejl" som så, kan man sige. Det er i hvert fald ofte en helt ubetydelig fejl.

• #2   20. apr 2009 Marshall var også rimelig indfodet da vi skulle købe ham, og det var vi bange for at ville påvirke hans handelsundersøgelse. Men dyrlægen sagde at det var ingen bekymring det var fransk stilling :o)

• #3   20. apr 2009 som regel betyder det ikke noget, men nogen får forbenet dragtbrusk af det fordi de går hårdere på det.

• #4   20. apr 2009 jeg rider en DH hoppe der er en del infodet på begge forben, hun fejler absolut intet, og har trænet hende seriøst her de sidste 5 måneder, og hun går stadig uden sko og endda med lyse hove!

så nej, jeg ville ikke være bange for det.

• #5   20. apr 2009 ok tak for de fine svar. men nu må dyrlægen vudere om det er noget eller hvad

• #6   20. apr 2009 Kommer jo an på mange ting -f.eks. i hvilken grad det er.

Jeg ville ikke have problemer med at købe hesten, hvis dyrlægen siger god for den.
    Me jeg ville uanset hestens pris, lade dyrlægen kigge på den først.

En indfodet hest KAN have tendens til at slide forkert på sit ben, og derfor KAN det give problemer, men igen, det handler meget om hvordan den ellers står på benet og hvor indfodet den er.

• #8   20. apr 2009 min hest - xxxCouture er det på begge forben ;D
    - det har overhovedet ingen betydning for hans ridning, men heste der er det har meget nemmere ved at chancere ;D

• #9   20. apr 2009 team baby -må man spørge hvordan du er kommet frem til den konklussion (at de har nemmere ved at chancere) for det er da vidst lidt noget sludder;o)

At chancere har ikke rigtig noget med indfodet eller ikke indfodet at gøre.

• #10   21. apr 2009 det siger min smed og han har meget nemt ved det.

• #11   21. apr 2009 Team baby -det vil jeg godt nok påstå er en skrøne -jeg har/har haft 4 ikke-indfodede heste der lynhurtigt lærte at gangere, og har redet nogen indfodede der fandt det enormt svært.
    -har osse redet indfodede der nemt fangede det, og "almindelige" som fandt det svært.

Så at hesten er indfodet betyder vidst ikke det store i den forbindelse

• #12   22. apr 2009 dyrlæge!!!

Det kan få betydning, men er ikke sikkert.
    Jeg har lige været nødtil at aflive min dejlige hest pga hendes ben. Hun var meget indfodet, og fik forbenet dragtbrusk i dem.

Så jeg vil sige, få en grundig undersøgelse af hesten og især benene inden køb.

Hilsen
    katarina

Kommentér på:
indfodet

Annonce