{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
686 visninger | Oprettet:

En sørgelig historie {{forumTopicSubject}}

efter et indlæg inde på HN, syntes jeg at jeg også ville dele historien med jer.

Historien om den hest, jeg har savnet lige siden jeg måtte skilde mig af med ham, historien om den hest, der gjorde mig til den rytter jeg er i dag, og historien om hvor onde fok kan være...
Histiorien om hvor vigtig der er også sige farvel.

Shadow var min spring hest, og sammen vandt vi næsten alt vi kom i nærheden af.
Han har et helt sprchelt plads i mit hjerte.
Da vi aldrig har haft mange penge, red jeg med gammelt udstyr, kom til stævner i en gammel lejet trailer osv.
Vi var genstand for al den modbydelig og ondskabsfuld snakken der kan være på en stævneplads blandt teenage tøser.
shadow var jo en stor hest, (1.85 i stg) og jeg meget lille, jeg kan faktisk ikke komme på en pæn ting folk havde og så om os.
i staten var det altid med tåre i øjene at jeg red i på banen, efter en ubehagelig mobben på opvarmnings banen, men Shadow bar mig igennem, og hjalp mig.
Eftrehånden blev jeg ligeglad med kommentarene og til råbene om min meget store hest, og mangel på udstyr til den, for efter klasse endte, var det altid os der stod med de røde rosetter.

Folk belv aldrig trætte af og råbe af os, men vi blev lige glade...
Shadow blev med et blødene hjerte sat til salg et par år senere, jeg grad som pisket da han blev hentet, og jeg svor på at jeg engang ville finde ham igen og hente ham hjem hvor han hørte til, nemlighos mig.
Tiden gik og jeg kunne ikke finde ham,efter et års søgen bla på HN fandt jeg ham endelig igen.
jeg havde planer om at skulle op og besøge ham.
han var nu blevet en gammel hest, med en hofte skade, og kunne ikke længere bruges, men jeg var lige glad, min plan var stadig at få han hjem hvor han hørte til, hvis det var muligt
men inden jeg nåede at sige rigtig farvel til ham, døde han af tarm slyng.
I dag har jeg kæmpe. som er et identisk billede af shadow, og hver dag når jeg kommer ud til ham, står en del af shadow og hilser mig velkomen.

Kæmpe kommer aldrig videre, han bliver hos mig til han ikke kan mere, for Det er ikekkun ham jeg siger hej og farvel til , nu er det også shadow jeg siger på gensyn til indenjeg forlader kæmpe....


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  En sørgelig historie
Kommentér på:
En sørgelig historie

Annonce