{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
474 visninger | Oprettet:

i tvivl ang bytning af hest {{forumTopicSubject}}

Der er en som er int. i at bytte hendes 3 årig fjordhest vallak, dog skriver hun at den blir 3 i juni måned og at den er redet i natur.
Ville det ikk være dumt at købe en som folk allerede har redet i en alder af 2 år ??

Hun vil nemlig gerne bytte med min Lupa, men ved ikk om jeg endelig kan få mig selv til det. Han er min lille baby men er helt skudt i fjordhesten. Er bange for at folk også vil ødelægge ham i en tidlig alder.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  i tvivl ang bytning af hest
  • #1   22. maj 2009 Det kommer an på hvornår den er begyndt at blive redet. Bare fordi man ikke lige venter til det har været dens fødselsdag, behøver det nødvendigvis ikke at betyde at det har været for tidligt.

Hvordan er udviklingen? Ser den færdig ud eller ligner den stadig en plag?

• #2   22. maj 2009 bør (især) tunge racer ikke først rides i en alder af 4-5 år?

• #3   22. maj 2009 Hejsa.
    Jeg synes, du skulle beholde din plag. Du kender den rigtig godt og fordelen ved at have den fra føl, er jo, at du ved, hvad den har oplevet, og du kan selv forme den, og du kan selv bestemme, hvornår den skal rides til.
    Men en 3 års skal jo ikke rides ret meget. Når den kan det nødvendige, skal den have en pause, gerne til den er 4 år. Du kan også vælge at starte med at give den pause.

Mvh Linda

• #4   22. maj 2009 Jeg ville beholde din plag. Udfra billederne ser den rigtig lækker ud og den kommer til at være en del mere værd end en nytilredet fjordhest.
    Selvfølgelig er det irritrende og gå at vente på at ens plag vokser op, men jeg tror at din kan blive en lækker lille hest. Så behold den!

• #5   22. maj 2009 Jeg er enig med Linda, synes du skal beholde din plage...
    noget andet er man kan sku da godt vente med at tilride til de er over 3år, hvis man ikke kan det skal man ikke købe en så ung hest/pony..
    Så synes ikke den fjordhest burde være redet nu, jeg ville personligt slet ikke sende en plage såden et sted hen.

• #6   22. maj 2009 altså hvis du bare skal af med den fordi fordi kan du godt sende ham til mig holda oppp han er bare for lækker syntes jeg ville ikke bytte guld væk for noget andet =)
    Held og lykke med hva du end vælger

• #7   22. maj 2009 Kan ikke se noget problem.. min fjordhest er samme alder og også let redet.. dog har vi ikke været på tur endnu, da jeg gerne vil være sikker på at stop knappen virker først smiley
    Fjordheste er ikke senere udviklet end andre racer (så ville foreningen nok ikke afholde 4 års klasser).. kommer selvfølgelig an på om den er redet 1 år nu, så er de gået lidt rigeligt tidligt igang, me hvis den har været redet let på tur et par måneder så er der intet galt i det..

Kommentér på:
i tvivl ang bytning af hest

Annonce