{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
597 visninger | Oprettet:

Ang. de indlæg vi har slettet idag. {{forumTopicSubject}}

Ang. de indlæg vi har slettet idag.

Der er idag inden for de sidste timer blevet slettet en række indlæg. Grunden til at disse blev slette var at personer, samt deres handlinger blev nævnt ved navn og efterfølgende kommenteret. Vi valgte at slette disse indlæg da de er i uovernestemmelse med de givne retningslinier der er for al færdsel her på Hestegalleri.

Dette udløste mildeste talt et ramaskrig, da mange mente at vi handlede ud for eget bedste. Til det kan jeg blot sige at vi handlede som vi ville have gjort i alle andre tilfælde, som ikke omhandlede os selv. Det har vi gjort før, uden at det har skabt massehysteri her på sitet.

Folk brokkede sig over at vi misbrugte vores stilling. Hvordan dette argum,ent kan have holdning kan jeg ikke se, for hvorfor skulle vi kommenteres offentligt, når det er det vi skal forhindre for alle andre? Folk siger at reglerne er anderledes for os, men egentlig så "kræver" de at reglerne skal ændres mod os.

Reglerne er ens for alle, det kan jeg garanterer, og det er ikke kun jer der bliver holdt i ørerne af os, men vi holder også hinanden i ørerne.

Selvfølgelig skal der være mulighed for at debaterer her på sitet, men os (hjælpeadministranterne) og de personer som ejer HG er blevet enige om at det er til alles bedste, både brugere og siden at der ikke bliver diskuteret personers handlen her på HG. Er der noget som vækker jeres mistillid ved os HA'ere, bedes i som i alle andre tilfælde tage kontakt til en af hjælpeadministranterne her på HG, da det ikke kan passe at vi er de eneste der så at sige må blive hængt ud her på HG.

Vi er kommet til her på siden, ikke for at skulle straffe jer, men for at hjælpe med at få siden her til at blive et rart sted for alle at være.

Og til sidst vil jeg en gang for alle afkræfte et rygte: Jeg kan ikke "bare" smide folk på porten, da der skal 5 udstemninger til, samt en advarsel. Og jeg har kun en enkelt udstemning at gøre godt med som alle andre.

MVH Camilse og Resten af HA'erne.

PS: Er der noget i ikke forstår vedr. regler osv. bedes i venligst tage kontakt til en HA'er. Det samme gælder hvis der er noget i ikke forstår, fx som med den hest jeg havde bedt om at få slettet.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ang. de indlæg vi har slettet idag.
  • #1   14. aug 2005 Hvorfor kan i så slette vores inlæg? Vi kan jo ikke slette jeres.
    Hilsen Mette




  • #2   14. aug 2005 I bestemmer jo over os

  • #3   14. aug 2005 Mette: Fordi vi er hjæpeadministratorer... Og hvis du ser et indlæg formuleret af en os, som du finder upassende, gør du bare som med alle andre bruger, tager kontakt til en anden HA'er...

  • #4   14. aug 2005 Mette: Hvios jeg bestemte herinde, ville der ikke være en eneste tråd der omhandlede udfordringer og bedømmelser... Det er noget jeg har kæmpet for at få væk, både på den ene og den anden måde... men det lykkes nok aldrig...

  • #5   14. aug 2005 mette J, se det på denne måde:

    "Vi" kan ikke selv finde ud af at holde en sober tone, derfor er der en hjælpeadmin.

    Hvis der ikke er en hjælpeadmin og "vi" ikke selv kan finde ud af at tale ordentligt til hinanden, så bliver siden lukket.

    Det er altså hjælpeadmin, eller ingen hestegalleri.

    Hvad vil "vi" helst?


  • #6   14. aug 2005 Inge adm...de handler kun efter deres egen

  • #7   14. aug 2005 Nå ja, hvis man ikke kan lide tingene som de er herinde, kan man gøre to ting.

    Kæmpe for det man gerne vil opnå på sober og intelligent vis eller simpelthen sige, dette gider jeg ikke, jeg smutter.



  • #8   14. aug 2005 Jeg kan sagtens forstå hva du mener smiley

  • #9   14. aug 2005 åhh de indlæg ville jeg også godt have væk:S

  • #10   14. aug 2005 mette J, drop det nu, det gør de altså ikke.

    Og nej, jeg er heller ikke altid enig med hjælpeadmin. men det hjælper ikke at hyle op uden at have samlet nogle håndfaste beviser for at de "snyder" eller er en samling nepotister...


  • #13   14. aug 2005 Dem der ikke kan forstå den måde der bliver handlet på, samt slettet indlæg har ganske enkelt ikke sat sig ind i de regler der er for brugere af dette site..

    Om det så er fordi man simpelthen ikke har gidet at læse dem igennem, eller bare ikke har forstået hvad der står i reglerne skal jeg lade være usagt.
    Men dem der mener at der handles udfra eget forgodtbefindende har tydeligvis taget fuldstændigt fejl.. Hvad skulle man få ud af at slette andres indlæg og kommentarer "bare for sjov"..

    Kan nogen forklare mig det???..

    Skægt som der tidligere blev hyler og skreget op om manglende moderation... Nu er den så kommet, og det er så også forkert??...

    Lad mig lige minde om her, at dem der har modtaget advarsler om feks. sprogbrug altid er blevet stemt ud af andre brugere, som har følt sig trådt på af vedkommende, så de handlinger ang. advarsler til brugere er sket udelukkende på foranledning af andre brugere, og IKKE fordi nogen som helst af admin´sene lige har haft lyst at rasle lidt med sablen.

    Og får man besked på at slette et eller andet er det fordi at det pågældene er oprettet i strid med reglerne, som man så åbenbart selv, enten ikke har gidet at læse, eller ikke har forstået... Uanset hvad tilfældet er, sker der INTET som følge af "egen opfattelse" som nogle går og bilder sig ind..

    Mvh. Michael


  • #14   14. aug 2005 jo det er vel fint nok de er der. men kan se det fra begge parters side, og må da indrømme at jeg ikke altid er helt vildt positiv overfor ha'erne . men jeg er glad for de nye regler.

  • #15   14. aug 2005 Michael B
    Hvorfor bliver alle indlæg slettet når det handler on adm og deres kredibilitet?
    Kan du svare indet dette indlæg bliver slettet?


  • #16   14. aug 2005 Hvis det handler om direkte personlig udhængning uden nogen som helst form for beviser for noget som helst, med udelukkende sur galle der skal hældes ud i hovedet på en anden person, ja, så bliver det slettet. og dette sker uanset hvem den "overfaldne" person er..

    Og havde der været nogen former for hold i noget som helst, og der havde været en nogenlunde saglig debat var det heller ikke sket...
    Men som så ofte herinde går det desværre meget tit kun ud på at tilsvine andre, og gerne hvis man kan få lidt flere med på vognen, og så snart en tråd har antaget denne form bliver den slettet, UANSET hvem der bliver hængt ud...

    Mvh. Michael


  • #17   14. aug 2005 mette J: Som der står i det jeg har skrevet, ville indlæggende være slettet om de så omhandlede Kaj(fiktiv person)... Folk brokker sig over at vi "kun" sletter indlæg om os selv... Men idet de siger det, beder de os om at være de eneste her på sitet som man må diskuterer... Vi er lige så meget brugere af denne side som du er, og derfor bør vi vel også have samme fordele som alle andre... Og hvis vi godt må diskuteres, bør vi vel kunne diskutere alle herinde...

  • #18   14. aug 2005 Hvorfor bliver indlæget on Lisbet så elettet? Oprette hest to gange der er dør det er da ikk særli flot som adm. Burde man ikke være et berde eksempel?

  • #19   14. aug 2005 Camilse; du ved bedree selv...du styrer hvad der bliver slettet det gør vi ik

  • #20   14. aug 2005 Hvordan blir man adm? Vil gerne.Især den magt det gir

  • #21   14. aug 2005 Mette: Mig bekendt har Lisbeth kun Stjerneskud oprettet engang... Det er Alex der har oprettet den... Men vil du så mene at det er OK for alle andres heste at blive oprettet af flere personer, men ikke for vores fordi vi er HA'er...

    Og jeg kan da slet ikke se fornuften i at du understreger at hesten er død. Er det da ikke OK for lige netop disse to personer at mindes en god ven???

    Desuden så var lisbeth ikke grunden til at det blev slettet, men at der var en der kom med beskyldninger. Beskyldninger der intet hold var i...


  • #22   14. aug 2005 Præcis det der med Lisbeth og Stjerneskud viser tydeligt hvor lidt folk gider sætte sig ind i tingene FØR de begynder at råbe op.. Både Lisbeth og Alex var ejere af Stjerneskud, og deraf følgende har de begge ret til at have hende oprettet..
    Og det der magt-ævl har heller ikke hold i virkeligheden, Mette..
    Det handler mest om at GIDE at afse nogle timer HVER dag til at se efter at folk opfører sig ordentligt, ganske frivilligt, og uden nogen som helst form for "belønning" udover tonsvis af sure beskeder fra folk der ikke har læst reglerne, eller bare ikke gider følge dem..
    Tro mig, det er IKKE spor sjovt, og ja, vi har selv sagt je til det, af den ene årsag at prøve at få siden til at fungere igen som et sted hvor folk med den samme interesse kan hygge sig, UDEN at skulle generes af folk med ondt i enten bagdelen, eller bare med trang til at genere andre...

    Mvh. Michael


  • #23   14. aug 2005 Jeg har lige læst denne debat.
    Michael er reglerne ikke at en hest/pony oprettes en gang og det skal være din hest(altså ikke død)?
    Har i ændret reglerne?
    Jeg har da kopier af flere beskeder hvor der proklamerer KUN EN HEST, og den må IKKE være DØD. IKKE parthest? Den er jo ikke din? Men hvordan er en død hest din?

    Skal jeg fremlægge dette for--nå nej i styrer det jo selv---
    administratorerne?


  • #24   14. aug 2005 Nicoline: En af de første ting vi fik åbnet op for her på HG var at man skulle have lov til at oprette part og evt. låne heste. Grunden til vi gjorde dette, var at der blev lukket en masse uden for HG, som var velkomne fra ejerne af HG's side...

    Det er derfor ikke de regler som står når man opretter en hest der skal følges men de retningslinier du kan finde øverst oppe... Ved at læse disse kan du se hvilker regler der er for at måtte oprette en hest, og du vil opdage at ejerskabet af hesten ikke længere er et krav for oprettelse...


Kommentér på:
Ang. de indlæg vi har slettet idag.

Annonce