242 visninger
|
Oprettet:
Forberedelser? {{forumTopicSubject}}
Jamen jeg er en 19 årig pige der har en drøm om at jeg engang skal have en hest. Jeg har gået til ridning men jeg ved ikke super meget om heste og så slet ikke det at have en selv.
Er der nogen der kender nogle gode hjemmesider hvor man kan læse om hvad de kræver og måske lidt om racer og valg?
(Skal lige siges det er en drøm jeg vil undersøge om jeg engang i fremtiden kan gøre til virkelighed)
mar 2008
Følger: 31 Følgere: 29 Heste: 2 Emner: 37 Svar: 895
Få dem til at hjælpe dig med at finde den helt rigtige hest, for den fejl mange 1. gangs hesteejere laver er at de ikke hører efter de råd de får og derfor ender med at købe katten i sækken.
Få nogle med ud og kigge på hesten, som ved hvad de skal se efter.
Hvad det kræver at ha en hest er svært at sige, det kommer jo an på hvilken hest du anskaffer dig, men vil helt klart råde dig til at ha nogle folk omkring dig som kan hjælpe dig, når du får din hest;)
Måske du sku overveje en halvpart inden du får din egen hest, så kan du jo prøve hvad det vil sige at passe en hest, synes jeg da helt klart du sku overveje;)
jul 2009
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 8
Har desværre ikke nogle muligheder på nuværende tidspunkt til at få nogen til at hjælpe mig. Men tænkte der måske var en hjemmeside et sted hvor man kunne læse det grundleggende.
Forberedelser?