{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
242 visninger | Oprettet:

Solva L
Solva L
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 8

Forberedelser? {{forumTopicSubject}}

Jamen jeg er en 19 årig pige der har en drøm om at jeg engang skal have en hest. Jeg har gået til ridning men jeg ved ikke super meget om heste og så slet ikke det at have en selv.
Er der nogen der kender nogle gode hjemmesider hvor man kan læse om hvad de kræver og måske lidt om racer og valg?

(Skal lige siges det er en drøm jeg vil undersøge om jeg engang i fremtiden kan gøre til virkelighed)

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installation kogeplade 600 kr.
  • Min cykel er punkteret. Jeg har brug for hjælp til at fikse det i dag? 300 kr.
  • Hjælp til at montere fjernsyn på på væggen. 890 kr.
  • Opsætning af reol og billeder 750 kr.
  • Fikse geberit væghængt toilet, der løber 1.000 kr.
  • montering af gardiner 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Forberedelser?
  • #1   6. jul 2009 Jeg vil nok sige at det bedste du kan gøre er at spørge nogle til råds, hvis du f.eks kender nogle erfarne hestefolk;)
    Få dem til at hjælpe dig med at finde den helt rigtige hest, for den fejl mange 1. gangs hesteejere laver er at de ikke hører efter de råd de får og derfor ender med at købe katten i sækken.
    Få nogle med ud og kigge på hesten, som ved hvad de skal se efter.
    Hvad det kræver at ha en hest er svært at sige, det kommer jo an på hvilken hest du anskaffer dig, men vil helt klart råde dig til at ha nogle folk omkring dig som kan hjælpe dig, når du får din hest;)
    Måske du sku overveje en halvpart inden du får din egen hest, så kan du jo prøve hvad det vil sige at passe en hest, synes jeg da helt klart du sku overveje;)

• Solva L
    Solva L Tilmeldt:
    jul 2009

Følger: 1 Emner: 2 Svar: 8
    #2   6. jul 2009 Okay tak for rådet smiley
    Har desværre ikke nogle muligheder på nuværende tidspunkt til at få nogen til at hjælpe mig. Men tænkte der måske var en hjemmeside et sted hvor man kunne læse det grundleggende.

Kommentér på:
Forberedelser?

Annonce