{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vi mangler og sætte lys i huset 700 kr.
  • Hjælp til ophængning af 5-7 billeder 500 kr.
  • Opvaskemaskine fejl 900 kr.
  • Boret huller i køkkenlåge og isat hængsler 1.250 kr.
  • Dissemble and assemble cage 525 kr.
  • problem med vandtilførsel til opvaskemaskine 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hest og gymnasie.?
  • #2   14. jul 2009 Du kan jo evt. finde en part, som kan ride nogle dage om ugen, så du også har tid til lektier smiley

• #4   14. jul 2009 Det er jo bare om at planlægge.. Jeg har 3 heste, og her efter ferien skal jeg også på gymnasiet.. Godt nok får jeg ikke meget tid til så meget andet, men eftersom jeg heller ikke er med til noget socialt da jeg er outsideren, gør det mig ikke noget.

• #5   14. jul 2009 Bare sørg for ALTID at lave lektier lidt af gangen så du ikke ligepludselig står med 7 opgaver til dagen efter..

og JO du kan sagtens ordne din hest, ride, nusse og alt det andet.. selvom du går på gym..

2. år er værst, der er flest opgaver, men du kan sagtens hvis du prioterer og laver en tidsplan - også uden part (ville jeg aldrig finde til min hest, stoler ikke nok på folk til det)

• #6   14. jul 2009 jeg købte hest i starten af 2.g .... rider HVER dag .. og har OK tid til det.. det er ikk sådan at jeg vælter mig i tid smiley heh ... men jeg kan godt nå det hele (:

• #7   14. jul 2009 Det kan man sagtens ha tid til, hvis man vil. Det handler, som andre siger, om prioritering.

Husk, at tid er ikke noget man får, det er noget man tar'. Dvs. at du måske ikke har tid til at gå op i din krop i et fitnesscenter, en musikalsk hobby eller bare lige har tid til at smutte til århus. Dvs. der kommer sikkert mange sociale fravalg når man har hest, men man kan sagtens få tid til det hele.

• #8   14. jul 2009 Havde ikke hest da jeg gik i gymnasiet. Men kender en der lige er blevet færdig med 1. g. Hun rider så godt som hver dag. Og hun er endda en af de flittige elever.
    Tror tit det handler om vilje. Du ved, ikke udskyde lektier til dagen før de skal afleveres og alle de andre fejl (som jeg og mange andre gjorde/gør )
    smiley

• #9   14. jul 2009 Jeg er lige blevet student i år, og jeg har haft 2 heste at ride hver dag og ordnet stald igennem hele min gymnasie tid, man skal bare lave leksier den dag man får dem for istedet for at vente til sidste øjeblik. Jeg har lavet alle mine leksier og afleveret alle opgaver til tiden gennem min gymnasie tid, det kan sagtens lade sig gøre..

• #11   14. jul 2009 Som de andre siger, handler det bare om at disponere tiden smiley
    Jeg er lige blevet færdig med 1.G, og jeg har redet 4-5 gange om ugen og så har jeg part 2 gange om ugen, og jeg har haft rigeligt tid - kunne sagtens have redet min parts to dage også, men der er jeg på arbejde smiley

Så man kan sagtens smiley

• #12   14. jul 2009 Jeg har planer om at sætte hopperne i fol, så de går med føl i min gymnasietid.. Så er det kun lidt håndtering af føllene og vallakken jeg skal tænke på hvis jeg har ham til den tid..

• #13   14. jul 2009 Det kommer meget an på hvad du vil, og hvilken linje du skal på..

Der er nogle der siger at 2. år er værst, men med den nye reform prøver de jo lige netop at fordele det mere. På min linje (mat-fys-kemi) er det hårdeste år helt ikke kun 2. år, men også 3. år da vi har mange praktiske fag. Vælger du en linje som min, er du sikker på du får bunker af lektier. Man siger at det er den linje hvor alle de bedste fra folkeskolen kommer til at sidde, og derfor er der enormt mange lektier..
    I vores klasse, har vi flere afleveringer end i de sproglige klasser - og en del flere elevtimer, da man jo både har øvelser i fysik og kemi at tage hensyn til..

Jeg må sige at jeg ikke har særlig meget tid til hesten..... Desværre.
    Jeg bruger meget af min tid på transport, selvom jeg kun bor 11km væk.. Jeg skal tidligt op (5:50) og kommer sent hjem (16:00) så om vinteren er der mørkt når man står op, og mørkt når man skal hjem...

Kommentér på:
Hest og gymnasie.?

Annonce