{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
320 visninger | Oprettet:

Hvorfor afviser folk de nye heste ? {{forumTopicSubject}}

Hmm.. ?
Er det bare mig eller er der mange der afviser bare pga. for lidt billeder osv. ?
Man burde give alle en chance !
Bare min mening smiley
Kender følelsen af at blive afvist fra en side og det er ikke rart..
Så godkend og se hvad personen indeholder istedet for at afvise fordi at personen har for lidt billeder eller andet.. !
DET ER EN DÅRLIG UNDSKYLDNING!!

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installation kogeplade 600 kr.
  • Min cykel er punkteret. Jeg har brug for hjælp til at fikse det i dag? 300 kr.
  • Hjælp til at montere fjernsyn på på væggen. 890 kr.
  • Opsætning af reol og billeder 750 kr.
  • Fikse geberit væghængt toilet, der løber 1.000 kr.
  • montering af gardiner 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvorfor afviser folk de nye heste ?
  • #1   25. aug 2005 HELT enig!!
    Jeg sys det er mega plat at folk afviser pga for lidt billeder, !!! Og også pga af dårlig billedekvaliteter! Hallo, ta fingeren ud fra det visse sted ig være lidt søde!!!

• #2   25. aug 2005 Jeg synes du har ret.. men hvis man ikke kan se billede forstiller en hest.. og der ikke er meget tekst.. så Afviser jeg oss..

Blade og Leonora blev oss afvist den føste gang jeg prøvede at få dem ind smiley Men nuh har de jo bileder nok.. sååh smiley hehe!!
    Men kender følelsen af at blive afvist.. øvbøv smiley

• #4   25. aug 2005 Et billede, næsten ingen tekst, så afviser jeg, alle kan jo tage et billede af en tilfældig hest, og så sige den er deres, men ejer man hesten, er det jo ret nemt at tilføje et par forskellige billeder, og man kender forhåbentlig sin hest godt nok til at skrive lidt mere tekst.
    Anita

• #5   25. aug 2005 Enig med Theis.

Det ER trods alt et galleri det her, og så er det altså ikke nok med to dårlige mobilfotos. Har man ikke andre, så må man vente med at oprette hesten til man får taget nogle bedre.

Synes kun få/dårlige billeder kan accepteres hvis hesten er død eller solgt, og man ikke har mulighed for at tage nye.

Bare min mening.

• #6   25. aug 2005 Jeg er godt nok meget enig med Anita.

Hvis man virkelig selv ejer hesten, eller opfylder tilknytnings kravet kan det ikke være så svært at sætte flere og varierede billeder ind, eller skrive en del om hesten.

At acceptere alle er direkte plat, prøv lige at tænk på hvor mange der bliver ubehagelige, eller er blevet det gennem tiden. Så brokker I jer over at de er kommet ind.

Tænk på alle de falske heste der kommer, hvor I sidder og stemmer ud fordi "Hesten er en fake" eller "Faker", og tænk på alt det ekstra arbejde I giver de stakkels HA'ere når de skal side og slette heste som de fleste burde kunne se ikke virker ægte, eller er direkte mistænkelige når de bliver oprettet.

Jeg afviser hvis der er få eller meget ens billeder, hvis billederne ligner nogle der er taget over én omgang eller hvis der ingen rigtig beskrivelse er af hesten.

Jeg afviser hellere en gang for meget end en gang for lidt, når det så er sagt så byder jeg normalt velkommen i langt de fleste tilfælde, fordi langt de fleste heste der bliver forsøgt oprettet trods alt alligevel har en del bilelder, og en god beskrivelse.

• #7   28. aug 2005 Jeg har ikke fået taget så mange billeder da vores kamera er i uorden, jeg prøver at skrive en masse om hende, men synes alligevel ikke at 5 måneder er meget at have haft sin første hest i.

Jeg vil meget gerne have hende godkendt, for så vil jeg lægge flere billeder og skrive mere tekst efterhånden som jeg får flere ?.

Men jeg er enig med at hvis der kun er et billede kan det være hvilken som helst hest.

- Men jeg er også enig i at hvis man gør hvad man kan, skal man da også have en chance ?.

Kommentér på:
Hvorfor afviser folk de nye heste ?

Annonce