{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
907 visninger | Oprettet:

Hvorfor afviser folk? {{forumTopicSubject}}

Har lige oprettet min nye hest Bella og forstår ikke hvorfor nogle folk afviser - og især uden at skrive hvorfor???
Der er masser af tekst - man kan ikke være i tvivl om at jeg har tilhørsforhold til hesten, og der er 12 billeder, ja de er ikke SÅ varierede da hun ikke er tilredet endnu, så kan ligesom ikke sætte ridebilleder ind!
Godt nok har hun ikke fået så mange afvisepoint, men alligevel, hvad er folks problem lige?
Og det irriterer mig især fordi der er en anden hest med 5-6 næsten ens billeder, meget lidt tekst og den får ikke et eneste afvisepoint, så synes da i det mindste folk kan skrive hvorfor de afviser min hest!

Brok brok brok!!! smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvorfor afviser folk?
  • #1   11. apr 2012 det spörger jeg også om hvorfor -.-' men tror folk er bange for hävnkarakter

  • #2   11. apr 2012 Tjaa, hvis din hest er kommet ind, hvad er så problemet? smiley

  • #3   11. apr 2012 Jeg har budt din smukke hoppe velkommen...
    Men ja, jeg tænker tit det samme om hvorfor folk afviser.
    Du overholder alle regler...


  • #5   11. apr 2012 Mig & 2 stjerner på himlen <3: Men hvis nu man kun afviser de heste som ikke overholder kravene, så burde folk da ikke hævne sig? Man kan jo bare oprette en ordentlig profil... Og hvis folk nu skrev, på en pæn måde, hvorfor de afviser, så kunne man jo rette sin profil til så den overholder kravene hvis det er fordi man ikke ved hvordan sådan en profil skal være...:)

    Maria Løkke: hun er ikke inde endnu, men det er nu heller ikke det der er problemet. Jeg synes bare det er underligt at folk afviser en hest, der opfylder kravene? Jeg kan forstå hvis man har lavet en profil uden eller med meget lidt tekst og rigtig dårlige billeder, men kan simpelthen ikke forstå hvorfor folk afviser når profilen er i orden?

    Helene: Tak smiley Ja, det mener jeg jo også at jeg gør, så synes det er irriterende at folk ikke kan sige hvorfor de afviser...



  • #6   11. apr 2012 * **I*LOVE*Halbe** *: Måske har du ret, men hun er brændemærket og kåret i Knabstrupper... Så pletter eller ej... Men så kan folk vel spørge? Eller læse profilen, da en stor del af hendes stamtavle også er skrevet ind! smiley

  • #7   11. apr 2012 Cathrine Bella - med sin sjæleven og mini'en !: Ja det er da super irriterende! Jeg har siddet og brugt rigtig lang tid på at oprette hendes profil og så er der alligevel folk der afviser... Så kan de i det mindste skrive hvad de mener er forkert? Jeg er da ikke interesseret i at sidde og give hævnkarakterer til folk, jeg vil bare gerne vide hvad de mener ikke er i orden ved profilen, så kan jeg jo enten rette det, eller forklare dem hvad det end er de må ha misforstået! smiley
    Godt din hest er kommet ind så smiley


  • #9   11. apr 2012 * **I*LOVE*Halbe** *: Så ville det da være bedre at folk slet ikke stemmer.... Ihh hvor bliver jeg irriteret!

  • #10   11. apr 2012 *Team Muhlegården* Kathrine T: Jeg tror du har ret, men det er bare rigtig irriterende og ja, man bliver faktisk lidt såret. Jeg synes selv jeg havde lavet en god profil og vil bare gerne vide hvorfor folk afviser alligevel... Men hun er heldigvis inde smiley

  • #11   11. apr 2012 det kan være hvis de ikke kan lide racen eller lignende eller bare ikke kan lide hesten.. eller i dit tilfælde fordi det ikke er nogen ridebilleder og folk ikke fatter hesten ikke er tilredet

    og nej jeg synes bestemt ikke det er iorden, jeg byder selv folk velkomne så længe reglerne opfyldes


  • #12   11. apr 2012 har også fået afvisninger hvor folk kom med spørgsmål de kunne læse sig frem til i teksten!>:( nogle læser ingengang teksten det irriterende!:/

  • #13   11. apr 2012 Carina O: Hvis folk ikke kan lide racen eller hesten og derfor afviser, selvom profilen er i orden, hvorfor kan de så ikke bare lade være med at bedømme den overhovedet? Synes det er en meget mærkelig holdning...
    Og hvis det er fordi der ingen ridebilleder er, ja så kunne folk jo måske prøve at læse teksten inden de bedømmer, for hvis der ingen tekst havde været, så havde de afvist mig pga det, så det er jo nærmest en umulig mission at gøre sådan nogle mennesker tilfredse så....


  • #14   11. apr 2012 Maria&Chess<3! : Altså hvorfor bedømmer folk så overhovedet hvis de ikke har tid til at læse hvad der står? - Og så siger folk de er bange for hævnkarakterer, de kan jo bare ha deres samvittighed i orden, så behøver man vel ikke være bange for det...
    Og er der en profil de ikke synes lever op til kravene, så kan de vel på en pæn måde sige hvad der mangler og evt vente med at afvise eller byde velkommen til den lever op til kravene.
    Men okay, er der en profil med 5 ens billeder og ingen tekst, så synes jeg selvfølgelig det er helt i orden at afvise, endda også uden at begrunde det, for så kan folk nok godt selv regne ud hvorfor...:)


  • #15   11. apr 2012 tja jeg ved ikke hvorfor de gør det... synes også det er mærkeligt.... men har desværre endnu ikke haft chancen for at spørge en af dem

  • #16   11. apr 2012 Carina O: Nej det er jo ikke nemt når de er anonyme...:(

  • #17   11. apr 2012 *Christina&Lady* *: Jamen jeg aner ikke hvorfor folk afviser, for de skriver ikke hvorfor...
    Men hvis det pga hun er knabstrupper uden pletter, så synes jeg det er for latterligt, for som jeg har skrevet er hun kåret i knabstrupperforeningen og hele hendes stamtavle står skrevet ind.
    Men nu er hun kommet ind og det er heller ikke så meget kun i mit eget tilfælde, det er mere generelt at jeg synes det er underligt at folk afviser heste som lever op til kravene...


  • #18   13. apr 2012 Jeg forstår dig godt. Havde lagt to billeder ind af Wibraka fra da hun var yngre ( Hun er skimmel) og på de billeder var hun self brun/grå fik afvisninger fordi de ikke troede det var den samme hest. smiley

  • #19   13. apr 2012 Sara B: Åhh hvor er folk bare dumme nogen gange... Jeg forstår ikke hvorfor de ikke i det mindste kan spørge først, det kunne jo være de kunne ende med at lære noget de ikke vidste så!!! smiley

Kommentér på:
Hvorfor afviser folk?

Annonce