{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
666 visninger | Oprettet:

Hvorfor afviser folk? {{forumTopicSubject}}

Gør nogle det bare fordi hesten ikke ligner en million eller hvad?

Altså han har jo nok billeder, og jeg synes da selv de er ok? Teksten er da også okay - synes jeg selv?

Men han har alligevel 8 afvise point.. Altså han har jo en del velkomstpoint, men alligevel?

Hvad skal til for at i ikke indstemmer en hest?


Mvh
Sofie Larsen

Ps. I må meeget gerne kigge forbi smiley
http://hestegalleri.dk/gal_visbil.aspx?ID=194691


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvorfor afviser folk?
  • #1   13. feb 2012 Jeg synes det værste er, at folk så ikke skriver hvad der er galt. Hvis man selv mener at hesten overholder reglerne og andre er uenige - så skriv dog hvad det er i mener er forkert? Ellers kan vi jo ikke bruge det smiley

  • #2   13. feb 2012 Nemlig :l
    Kunne godt tænke at vide hvorfor - egentlig..


  • #3   13. feb 2012 Ja, for så kan man jo måske forbedre det? smiley Det andet er jo bare.. Ligegyldigt.

  • #4   13. feb 2012 Det er nok fordi de er så misundelige på vores flotte heste! xD

  • #5   13. feb 2012 Ja mand! Det er dérfor!

  • #6   13. feb 2012 kan heller ikke få min malica ind..
    har prøvet 3 gange nu, har ikke fået nogen råd til hvad jeg kan gøre bedre,
    kun 1 besked, hun skrev at det da hvis ikke var mit føl.. øøh? jeg har ligesom hendes mor herinde allerede.. men ok?? O_O*


  • #7   13. feb 2012 Nogen er så sippede at de godt kan finde på at afvise fordi det er din mors hest smiley men jeg byder da lige "din" røde skønhed velkommen smiley

  • #8   13. feb 2012 Linette S - det er simpelthen så irriterende at man ingen grund får, så man ikke kan forbedre det. Det er som at få en dårlig karakter i skolen, uden grund! smiley Det er fuldkommen ubrugeligt..
    Min part lå sååå fint og mangelde 4 point, så fik han lige 12 afvisningspoint - uden grund smiley


    Han hedder Chili, hvis nogen ville godkende ham :)))))


  • #9   13. feb 2012 © zebra fjordbollen © - tror Linette mener at hun har føllets mor opretter herinde smiley

  • #10   13. feb 2012 jeps, men skrev nu også til trådstarter smiley min skyld jeg ikke fik det skrevet smiley

  • #11   13. feb 2012 Linette
    Har lige givet en høj til din Malica - hun kom lige ind pga. min stemme smiley



    zebra
    Ja, desværre :l


  • #12   13. feb 2012 © zebra fjordbollen © - årh, hahaha, selvfølgelig smiley My bad

  • #13   13. feb 2012 nå nu er min og chili da kommet ind, Endelig smiley

  • #14   13. feb 2012 Jeg mener dem der afviser er nogen der brændende ønsker sig en hest men ikke har råd,der er så misundelig eller keder sig at de sidder og afviser alle dem der er.Især synes jeg det er synd når de aviser heste hvor ejeren ikke er mere ned 8-10-12år og har lige fået deres højeste ønske opfyldt og så får de en negativ stemme på deres højt elskede hest.Når jeg har tid gir jeg dem en velkommen alle sammen uden at se billeder eller læse teksten,der går da ikke en splint af mig ved at give dem en velkommen allesammen.

  • #15   13. feb 2012 Syntes mange her inde går i for små sko - Tror indimellem at folk glemmer lidt at ALLE heste er velkommen, blot de overholder de få krav der stilles!

    Jeg byder altid hestene velkommen - uanset om der er for lidt tekst, eller for mange ens billeder -eller om den måske står under Pinto, hvor mange mener hesten skal ind under anden særlig race, hvis der ikke er skrevet en stamtavle ind på hesten!

    Venter som regel selv 10 -14 dage med at oprette en hest -for så har jeg mere at skrive om hesten - tilknytning, og haft mulighed for at tage nogle billeder af hesten og så opretter jeg i weekenden - hvor der er flest online!

    Syntes også det er synd for de piger der lige har fået deres drøm opfyldt - og deres hest så bliver afvist, fordi nogle går og leger " detektiv" og går ind i det mindste detaljer - og afviser uden der egentlig er en gyldig grund!

    Og ja, det møg træls man ikke får at vide hvorfor der afvises - syntes det er det mindste man kan gøre, hvis folk ikke mener man opfylder de få krav der stilles ;(
    .-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.

    Mvh Carina


  • #16   13. feb 2012 *Team Muhlegården* Kathrine T - ja, det system kunne være en god idé! Desuden kunne hjælpe-admins så tjekke grundene en gang i mellem og hvis de så syntes de var urimelige, kunne de slette det.
    Jeg synes det er nederen at folk gør det. Så også en hest med 70 afvispoint og 70-80 godkendelsespoint - uden nogle kommentarer om hvorfor. Det er direkte tarveligt.


Kommentér på:
Hvorfor afviser folk?

Annonce