{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
561 visninger | Oprettet:

Hest jagter andre ponyer/heste/køer {{forumTopicSubject}}

hej, har et meget stort problem da mine heste + Køer står i løsdrift om sommeren og SKAL kunne gå sammen.
men min hest på 4 år, jagter rundt på mit 1 års hingsteføl, og vores ko hendes tyrekalv.
han ligger ørerene helt tilbage og nogle gange render de igennem hegnet. mit føl har desværre også fået bidsår efter ham.
nogen der har et bud om hvad jeg skal gøre ??

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hest jagter andre ponyer/heste/køer
  • #1   31. jul 2009 Han jagter på alle heste/ponyer som sagt.
    og han skal jo kunne gå ind.!

• #2   31. jul 2009 vi har kun et føl, og en ko og en tyrekalv, så han kan ikke komme til og gå sammen med andre, det er sådan set der problemet ligger, og vi kan sagtens smide ham på en mark for sig selv, men så vil han ikke kunne komme i læ, da vi vores mark, er helt åben, uden et eneste træ!!
    men kan man gøre noget så han lader være. da det er ALLE heste/ponyer/køer ovs.. han ikk rigtigt kan sammen med.
    lige nu står han pt. sammen med dem. hvor det går rigtig fint, men lige pluselig jager han rundt med dem igen.
    og sådan er det hver gang jeg sætter dem sammen. så går det godt også jager han igen, også går det godt også jager han igen ovs..

Kommentér på:
Hest jagter andre ponyer/heste/køer

Annonce