{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
420 visninger | Oprettet:

lære man nok?! {{forumTopicSubject}}

hej...

jeg er 14 år, dyktig rytter smiley
hør på hva jeg har at sige , så er i søde.. smiley

okéy, altsp jeg har et rimeligt STORT problem..
jeg vil virkelig gerne lære så meget som muligt, og jeg har haft en del parter som har julbet mig rigtig godt på vej!
men på et tidspukt fik jeg så lov til at låne en hest, men det gik jeg så væk fra, da det kort sagt kun var skod heste der blev lånt ud, så kom jeg hen af i at købe en hest, men mine forældre er i penge nød pga, finans krise osvosv (dvs. vi har råd til at have hest men, vi har ikke råd til at købe en) og jeg søger en dyktig hest, som kan lære mig noget, og det er jo ikke "bare" 10000 kr. sådan nogle koster det er jo omkring de 50000-60000 kr heste...
så gik jeg over til part igen, men jeg syntes bare at vær evig eneste gang jeg er ude at prøve en part eller for den er der noget galt, eller sker der noget, dvs. enten skal den flytte eller os er den for lille, ellers os er den ikke dyktig nok... og jeg er bare virkelig begyndt at tvile på parter, altså jeg har ikke lyst til at prøve fler da jeg er så bange for det skal gå galt, da det jo værken er edt for ejer eller hest.. ;( og det gør mig så forviret jeg har efter hånden fået undervisnig af så mange, at vær gang jeg kommer op er det noget forsklligt jeg fik af vide...
i aaaaal (^^^^) den tid har jeg sammen tidig gået på rideskole, hvor der er en rigtig sød dyktig og go højde til mig, og undervisnig er også go nok, men.... altså, så tænkte jeg at jeg kunne begynde 2 gange for at lære enu mer, men jeg ved bare ikke om jeg lære nok der ? ;(

lidt om mig, så du eller i evt. kan sige om jeg kan lære nok;
er 14,
1.78cm
kan div. øvelser som;
bøje nakken på de fleste heste
shkel-vigner
noglelunde versader
styre hest med sæde og ben
stort set perfekt opstilling
osvosv...

tror du det er nok med rideskole undervisnig,
elelr hva vil du råde mig til`??

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hængt 3 lamper op 1.200 kr.
  • Ophængning af lampe 400 kr.
  • Hænge tre lamper op 800 kr.
  • Samle Ikea Pax to skabe 1.000 kr.
  • Hænge 2 billeder op 450 kr.
  • Udskift kontakter 800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  lære man nok?!
  • #1   9. aug 2009 Hvis man vil videre i ridesporten, skal man desværre have pengepungen iorden, sådan er det. Så er det meget nemmere at spille håndbold.
    Men så må du jo tage dig til takke med elevundervisning.

• #2   9. aug 2009 jeg ved det...
    men det var ikke så meget det hele handlede om, det var om jeg lærte nok på en rideskole... smiley

• #3   9. aug 2009 altså min mor er ''alene'' og vi har virkelig heller ikke nogen penge, jeg fik min pony blackie, vi gav titusinde for hende, ja fint nok hun er jho ikke den pony man kommer op og ride m på, men jeg kan lære en masse af hende og lære hende noget smiley jeg kan kun anbefale og købe den pony eller hest man har råd til også ride ¨den hver dag, bare det i sig selv giver virkelig noget i sidste ende smiley og ja hvis du ikke har uendelige masser penge kan man desvære ikke rigtig komme langt i ridesporten -.- men man kan gøre hvad man kan smiley det gør jeg !! jeg er 14 ligesom dig smiley hehe smiley
    stine

• #4   9. aug 2009 Hvis undervsingen er god på din rideskole kan du sagtens lære noget, men det er jo meget svingende. Jeg ville nok bare søge rundt i alle stalde i nærhenden og finde noget at ride og så ellers bare ride alt hvad man kommer i nærheden af. Hvis hesten ikke er dygtig så GØR DEN DYGTIG.
    Hvis man ikke har penge er der kun en vej fremaf og det er at knokle. Og man lære jo noget af alle heste man rider

• #5   9. aug 2009
    Hvordan og hvorfor lære man at bøje nakken på en hest?

Kommentér på:
lære man nok?!

Annonce