{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
844 visninger | Oprettet:

Pris {{forumTopicSubject}}

Hejsa HG.
Jeg ville høre jeres SERIØSE forslag til hvad jeg skulle sætte min pony til :

Hoppe
5-6 år (har fået skrevet 6 i konkurencepasset, men dyrlægen var i tvivl om hun ikke var 1 år yngre)
Har startet det der svarer til LA i spring, har kæmpe spring potentiale
Kan sagtens gå lc klasserne i dressur, og kan schenkelvigning i både skridt og trav, kan versader og traversader, hun mangler bare at blive helt stabil i dressur, men er godt på vej og har en god gang, kan også diverse springøvelser som bak, skridt til galop, changere.
Hun er ca. 145 høj,, måske lidt mere, men en stor 1er
Hun er 100% trafiksikker og rigtig lækker at ride på tur
Går lige op i trailer
Passet med smed, dyrlæge, forsikring osv.
En dejlig, super fornuftig hoppe med et kæmpe potentiale, har en smule gnist, og derfor skal hun ikke ejes af en hysterisk tøs på 12, hun skal rides med en der har noget fornuft i hovedet, hun er en meget glad og nem hoppe der super gerne vil lære noget, og jeg er ikke i tvivl om at med rette ejer kan hun komme langt, hun er stille og rolig og ikke bange for alt muligt, hun er ikke en der bukker og stejler, hun vil bare gerne lidt fremad nogle gange, men noget man kan kontrollere hvis man gør det rigtigt, er meget følsom for især schenkler og også i munden, men nem at ride på en korrekt måde, giver sig selv 100% og er meget ærlig, trækker på springene og i dressur er hun meget nem for alle hjælpere, en pony der mangler lidt stabilitet, men bestemt en pony med fremtid.
I kan evt. se billeder i min profil
Hun har ikke stamtavle i sit konkurencepas, men jeg har fået oplyst en mulig stamtavle og DSP har sagt de gerne vil hjælpe med at tjekke om den er korrekt, men da hun er hollandsk sportspony og efter forholdsvis hollandske varmblods og sportspony heste, er det ikke noget jeg har haft interesse i.

Hvad vil i tro jeg skal sætte hende til ?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Pris
Kommentér på:
Pris

Annonce