{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.237 visninger | Oprettet:

PRIS???? {{forumTopicSubject}}

Hej!
Jeg står og skal tilride en hest. Men hvad kan jeg tage for det?
Jeg er ikke uddannet, har dig tilredet heste før. Jeg er på La niveau i dressur og springer lb/la også.

Jeg har igen idé om hvad jeg kan tillade mig at tage, så tænkte jeg ville spørge jer garvede heste-mennesker herinde. smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  PRIS????
  • AMT
    AMT Tilmeldt:
    maj 2007

    Følgere: 42 Emner: 131 Svar: 8.714
    #2   15. okt 2017 ingenting. eller måske en ting som du ønsker dig, et par gamacher, et underlag eller lign.

    men okay, jeg har heller aldrig forstået pointen i at skulle tage penge for sådanne ting, med mindre at det er ens job, og at man virkelig er dygtig.


  • #3   15. okt 2017 Jeg har ryttervænnet et par stykker i alle tre gangarter, altså taget den farlige del. Jeg har også været første rytter på flere heste, som var tilredet, men har stået stille i flere år. Jeg har ikke taget noget, da jeg betragter det som læring for mig, og jeg synes arbejdet er super spændende.
    Jeg er rigtig god til den første spæde begyndelse til ridehest, men jeg er ikke god til at videre uddanne.


  • #4   15. okt 2017 Intet.

  • #5   16. okt 2017 Du kan tage det dit arbejde er værd, hvis dyner dygtig kan du godtbtage penge, selvom det er en hobby.

    Men tænk over udgifterne du har, skal hesten opstaldes hos dig, ja så koster det mere end hvis du er på stedet.