{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Nu igen...
  • #1   31. aug 2009 sigende overskrift!

  • #2   31. aug 2009 Kamphund eller familiehund....den bør aflives i det øjeblik den har angrebet et andet dyr eller menneske med hensigt at dræbe...jeg kan ikke se hvorfor hundene skal tages ind til en masse undersøgelser når de har påvist at de ikke kan styres. Jeg ved godt det er ejerne der ikke kan styre dem men når skaden en gang er opstået så kan det altså ske igen også ved en evt. ny ejer som har alle de bedste hensigter.

  • #3   31. aug 2009 svineri!!! - har intet imod kamphunde - men når snor er påbudt SKAL man overholde det...

  • #4   31. aug 2009 Jeg mener ikke at man nødvendigvis skal aflive hunde der angriber - men jeg mener at ejeren skal have ansvaret for hunde og ikke blot have en bøde...

    evt henvises til et tvangkursus på hundeskole


  • #5   31. aug 2009 ##MELDGAARD# #
    jo angriber en hund et dyr eller menneske burde den skydes på stedet....


  • #6   31. aug 2009 svineri, fatter vitterligt at der ikke snart bliver gjort noget!? kan da ikke passe at der skal så mange overfald til.....

  • #7   31. aug 2009 det er satme noget lort., de skulle skydes, også LIGE på stedet .

    der har også været et tilfælde hvor 2 kamphunde var efterladt i en have i 2 dage, de sprang så over hegnet da et par var ude at gå tur med en labrador hvalp, og de flænsede hvalpen til døde. Parret var helt ude af sig selv..


    STAKKELS HUND & FAMILIE ! smiley


  • #8   31. aug 2009 Skynd jer at skrive under her, så vi kan komme af med de udyr.

    http://www.onlineunderskrift.dk/Vis/Skriv%20Under/KAMPHUNDE


  • #9   31. aug 2009 opretter samme link i gruppen

  • #10   31. aug 2009 jeg har hvert fald skrevet under ! (:

  • #11   31. aug 2009 ja jeg skriver i hvert fald ikke under... Et forbud mod de såkaldte kamphunde er hul i hovedet... er skal bare et slags kørekort til, så de stakkels hunde ikke bliver brugt som potensforlænger af bebumsede knægte...
    Jeg har selv jordens dejligste amstaff... Der er intet ondt i den og den perfekte familie hund...

    Alle hunde kan gå til angreb og bide... Også skal de bare slåes ned.. uanset race... Grunden til så mange "kamphunde" bider er pga forkert opdragelse...
    Her i huset er det min lille mops blanding, der er den mest hidsige og agressive... ikke amstaffen... hmm.. stof til eftertanke måske...


  • #12   31. aug 2009 problemet er bare, at der er så få af nogen som dig, de fleste der har dem, er jo som du selv siger nogen der har dem pga det er "sejt" på en eller anden måde..

    derfor er man måske lidt mistænksom overfor at der skulle komme regler, istedet for et forbud.


  • #13   31. aug 2009 Så istedet for at skrive racen, skal det bare gå ud over en bred fløj af hunde :S

    Og nej jeg skriver ikke under, for det er ikke alle kamphunde der angriber..

    Hvor mange har fx hørt om et shar pei angreb? En shar pei er en kinesiske kamphund


  • #14   31. aug 2009 Ja, der er ikke mange folk der kan opdrage hunde, uanset racen på hunden... Derfor burde det ikke være en menneskeret at have dyr, men en gode/ en bonus at have det.... Uanset om vi snakker om hunde, heste, katte, mus eller hvad man nu kan finde på...
    Jeg mener at hvis man nu skal have et kursus i hvordan hunde skal opdrages, hvad de skal spise, osv... Så man kan blive GODKENDT hundeejer... hvis man ikke består, kan man ikke få en hund... Det ville mindske tingene meget...

    desværre er det en drømmeverden, da der jo altid ville være nogle der avler og sælger uden folk har det bevis.. men det ville mindske det lidt..

    Selvom muskelhunde bliver forbudt i dk, så vil der stadig være muligheder for at få dem ind i landet... Og det er desværre de samme typer som kunne finde på det, som netoop ikke burde have sådan en hund...


  • #15   31. aug 2009 det har I nok ret i, det er et svært problem at løse, fordi alle har forskellige meninger..

  • #17   31. aug 2009 syntes bare ikke det er ok... folk med de hunde som angriber burde få en bøde og skulle aflives på stedet..... syntes ikke det er ok men har intet imod folk har dem men de skal IKKE skade andre mennesker eller dyr.

  • #18   31. aug 2009 Tanja M: ENIG!

  • #19   31. aug 2009 Det har intet med hundene at gøre. Og synes det er latterligt at det kommer så meget op i medierne! Der er ikke flere overfald nu, end der har været altid. Det er bare fordi der er sket et overfald en gang, så nu går alle der er blevet overaldet til medierne med det, fordi det tjener gode penge.
    Det handler om at ejerne ikke kan finde ud af at styre deres hunde, fordi de aldrig har gidet at gå til nogen form for hundetræning. Der findes ufatteligt mange muskelhunde der er de sødeste familiehunde! Min brors kærestes bror har en rigtig sød muskelhund, og jeg nægter at tro at den nogensinde ville kunne angribe uprovokeret. De har brugt lang tid på at opdrage den, og er konsekvent overfor den. Men der er desværre nogen der bare ikke kan finde ud af at holde hund, og det er dér problemet ligger!


  • #20   31. aug 2009 men man MÅ jo også erkende, at nogle racer HAR det dominerende gen, det agressive osv, så kan man gå ligeså meget til hundetræning man vil..

  • #21   31. aug 2009 <b>Tanja M</b>

    Hvorfor give folkene en bøde, hvis de alligevel skal aflives på stedet? smiley


  • #22   31. aug 2009 Miss perfect: det er da noget af en kamphund du har der, hvor mange kampe har den vundet smiley

    Nej jeg synes generelt at hele den her sag er latterlig!
    Det hele er bare blevet pustet op af medierne fordi de sælger og det kan ligeså godt være at nogle af de historier er løgn og latin, men næh nej for folk har jo ikke nogen hæmninger i dag, og vi har åbenbart heller ikke nogen form for mistænksomhed når vi bare stoler blindt på alt hvad vi bliver smidt i nakken!

    personligt synes jeg at man skal lave et "hundekort" som man skal have for at kunne få hund UNANSET race!


Kommentér på:
Nu igen...

Annonce