{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
582 visninger | Oprettet:

stemning på¨rideskolen {{forumTopicSubject}}

Heeej folkens smiley

På vegne af ridehesten junior vil jeg gerne høre lidt om hvordan stemningen og miljøet er på jeres rideskole. Jeg vil gerne høre både godt og dårligt, og du har mange eller få venner, om der foregår evt. mobning, om det har været let hvis du har skiftet rideskole osv.

Specielt er jeg interesseret i hvis du eller nogen du kender har haft problemer med mobning - enten ved at mobbe andre, eller selv blive mobbet.
Du er velkommen til evt. at skrive privat, og du kan sagtens være anonym, jeg vil bare rigtig gerne have noget stof fra "den virkelige verden"!!

/knus

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  stemning på¨rideskolen
  • #1   2. sep 2009 Stemningen på min rideskole er rigtig fin. Det er sjældent at jeg syntes der er dårlige ting. vi kan godt hjælpe hinanden. har vi mere erfarne ikke noget at lave (strigle, sadle ens hest osv.) kan vi sagtens hjælpe begynderene ved at trække dem, gå ved siden af dem og bare snakke.

Stedet er lidt specielt da rideklubben er på et stutteri og ejeren stiller alle sine ponyer til rådighed, og nogle af dem der underviser arbejder også i stalden og med at uddanne ponyer.

Jeg blev nødt til at stoppe der pga. efterskole i år, men jeg savner stedet og vennerne - og hestene. Og jeg kommer i hvertfald hen og besøger til klubstævnet her i efteråret

• #2   2. sep 2009 stemningen på min rideskole er okay .... vi kan have det mega sjovt en gang imellem men så kommer der nogle ( altid de samme ) voksne med deres dårlige humør og ødelægger det hele ... s; det er ret trælst efterhånden så jeg siger det da også til dem men så bliver de bare mere sure ! -.-'

nogle gange når man bare sidder inde i boksen og hygger med sin hest, kommer de igen og ødelægger det mede deres kritik f.eks. har du husket at muge ud ? ( JA !!! ) & så videre ... altid brok brok brok....... -.-'

• #3   2. sep 2009 Ja.. Det er en ret lang historie orker ikke at skrive den. Men hvis du virkelig gerne vil vide den så skriv PB xD Så kan det være at jeg tar' mig sammen hehe smiley

• #4   2. sep 2009 Jeg har altid været glad for, jeg har aldrig oplevet 'mobning' Vi har det altid hyggeligt med de ting der bliver lavet ;D
    Der er begyndt at komme lidt tyveri (tror det er en på rideskolen men ved ikke hvem?)
    Men jeg har en god rideskole, og mine veninder rider der, og jeg er venner med alle. Og kan snakke med alle om de mest underlige ting ;D

Kommentér på:
stemning på¨rideskolen

Annonce