16. mar 2005 Følger: 43 Følgere: 36 Heste: 2 Emner: 1.984 Svar: 10.044
DYGTIG Looksen :D {{forumTopicSubject}}
Looksen var bare sød idag... jeg kom jo ud i stalden omkring klokken 17:30, efter at have været på Baunehøj hele dagen... Og da min far først kunne hente mig o klokken 7, så besluttede jeg mig at træne med hyppen, og det til trods for mit håndled, der ikke har gjort meget andet end ondt siden igår eftermiddags...
Jeg tager ham ud, og jeg ved ikke helt hvad jeg skal lave med ham. jeg beslutter mig så for at han skal lære at stoppe hvis jeg slipper træktovet... 2 gange, og han forstod det, og nu stopper han så snart tovet ligger på jorden... Nu vil jeg så lære ham at gå fremad når jeg laver et bestemt vink med hånden. Men han forstod ikke lige hvad jeg ville have ham, til så nu vil vi lige revurdere metoden engang...
Så fik jeg forklaret ham, at hvis jeg rører ham med pisken på venstre side af bagparten så skal han dreje til venstre
Og så fik vi trænet i at sige goddag... Nogen der ved hvordan jeg kan få ham til at løfte benet, når jeg rører ham med pisken på benet??? lige nu vil han kun løfte hvis jeg lige kører hånden ned af bagsiden inden
sep 2004
Følger: 45 Følgere: 43 Heste: 4 Emner: 241 Svar: 2.190
mar 2005
Følger: 43 Følgere: 36 Heste: 2 Emner: 1.984 Svar: 10.044
DYGTIG Looksen :D