{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
488 visninger | Oprettet:

Pris på min prinsesse? {{forumTopicSubject}}

Hvad tror I jeg vil kunne få for min hest?
Hoppe fra 2005 på 169, vokser fortsat.
Efter Saint Cloud med legendariske Aleksander som morfar, Har netop stået stille med et betændt gaffelbånd, men er påbegyndt genoptræningen.. Dyrlægen vurderer at hun på nuværende er 98 % rask, resten kommer med genoptræning.

Hun er rigtig godt gående og meget smuk. Hun blev af flere garvede ridefolk spået til at gå i DH, desværre blev hun skadet inden.
Hun var før skaden blevet redet i ca. 2 måneder, meget lærenem! Utrolig god i hovedet!

Overvejer at sælge hende, da hun er vokset meget:(

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installation kogeplade 600 kr.
  • Min cykel er punkteret. Jeg har brug for hjælp til at fikse det i dag? 300 kr.
  • Hjælp til at montere fjernsyn på på væggen. 890 kr.
  • Opsætning af reol og billeder 750 kr.
  • Fikse geberit væghængt toilet, der løber 1.000 kr.
  • montering af gardiner 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Pris på min prinsesse?
  • #1   30. nov 2009 som hun står pt. ville jeg ikke give mere end 30.000 kr (der er finans krise, plus hun har været skadet)...

min første tanke var 20.000... men så tænkte jeg over at hun jo er hoppe, så hvis hendes skade mod forventning skulle få betydning fir ridningen, kan hun altid bruges i avlen...

• #2   30. nov 2009 Har flere steder hørt (beridere mv.) at hun efter genoptræning, ca. 2 måneder SAGTENS kan ryge for 65...

• #3   30. nov 2009 Men tak for din vurdering alligevel:)

• #4   30. nov 2009 nu skal jeg jo også prisen som hun står NU, og ikke når hun er genoptrænet smiley

• #5   30. nov 2009 jeg vil sige at du sagtens kan få omkring 50.000 for hende nu, og den pris vil selvfølgelig stige i forbindelse med genoptræning smiley

• #7   30. nov 2009 johnny D: SIger bare hvad jeg er blevet fortalt.. I stedet for en træls kommentar som din, kan du jo meddele hvad du mener hun er værd..

*SPS* - camilla sophie gosvig (L ': Tak for din konstruktive udmelding, havde også tænkt mig noget i den stil.. Men ingen tvivl om at hun selvfølgelig skal i omdrejninger inden hun står til de 65.000 kr

• #8   30. nov 2009 det var så lidt. og held og lykke med salget smiley

• Christina S
    Christina S Tilmeldt:
    jan 2008

Følger: 1 Svar: 12
    #10   30. nov 2009 Det kommer an på rigtigt mange faktorer udover de angivne. Bl.a. eksteriør, gangarter, temperament ude såvel som inde, hvor lærenem hun er, hvor nem hun er at ride og gå til, og hvor nemt det ligger til hende at udføre øvelserne rimeligt teknisk korrekt fra starten (det har jo betydning for, hvor hurtigt hun kan komme frem rent konkurrencemæssigt).
    Uddannelsesniveau har også en del at skulle have sagt. For nogle stiger prisen med uddannelsesniveauet, men andre er det omvendt, hvis de gerne vil lære hende det. Mange går også op i generelt helbred, er den nem at sko, beholder den skoene på, er den nem at fodre på, er den nem at finde/tilpasse sadel til mv.

Her i krisen er folk meget mere "pernittengryn" hvad detaljerne angår, og vil nok prutte en del med prisen. Så har du en minimumpris, du vil have for hende, skal du nok sætte hende lidt højere.

• #11   30. nov 2009 johnny D: Er ikke min egen berider, er flyttet stald, så min nuværende berider har ikke set hende gå. Var det gamle sted.

Ja jeg var også ved at bryde sammen, da jeg hørte at de var en gaffelbåndsslade, men min dyrlæge sagde at det hverken var flosses eller revet over, det var blot en forvridning. Så han fortalte mig at når hun var blevet genoptrænet, ville hun ikke havde mistet værdi.

• #13   30. nov 2009 Christina S: Eksteriør er rigtig fint, bla. spåede Nikolaj Kowalski at hun ville kunne gå i DH.. Har lidt video af hende på min profil, dog kun ganske lidt:) Men så har du et indtryk af hordan hun er gående.

Hun går pt med 2 sko og er yderst nem at fodrer på. Hendes sind er rigtig godt og hun falder hurtigt til nye steder. Selvfølgelig er hun blevet mere tændt hun hvor hun ikke har været redet, men det er jo kun naturligt at hun har lidt ekstra energi:)

• #14   30. nov 2009 Deschain .: Det var efter endt genoptræning de mente jeg kunne få det for hende. Jeg vil høre hvad folk ville give for hende på nuværende tidspunkt:)

• #15   30. nov 2009 Hej

Jeg bliver nok ikke så populær men ville ikke give over 20.000 for hende.
    Hun er næsten 5 år og kun redet i to mdr. Hun har stået skadet med gaffelbåndsskade. - Hvis jeg skulle være realistisk og se med købers øjne ville jeg tænke på om den ikke kunne holde til at blive sat i ridning.

men dejlig hest og sidder du hende tilsalg så held og lykke.

Kommentér på:
Pris på min prinsesse?

Annonce