{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
6.556 visninger | Oprettet:

kirsten b
kirsten b
Følgere: 1 Emner: 2 Svar: 15

Salg af travhest {{forumTopicSubject}}

Jeg er godt sur. Har min dejlige traver til salg for 10.000, og tænk jer så er der en der byder mig 4.000, det synes jeg godt nok er uartigt, bare fordi det er en traver..
Hvis jeg ville sælge til den pris havde jeg nok ikke sat den til 10.000.
Nå der fik jeg lidt luft

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Salg af travhest
  • #1   31. jan 2010 kan godt forstå at det er irriterende, men 10.000 kr er mange penge for en traver, de ligger ikke højt i priserne - men så kan man selfølgelig spørge først om du er åben for et bud smiley

Held og lykke med salget, det er desværre ikke lige nu man får mest for sine heste !!

• #2   31. jan 2010 Måske det er fordi det er sjælent at travere bliver udbudt til meget mere end 8.000?

• #3   31. jan 2010 hmm generelt tror folk de kan få alting for ingenting..og det ligegyldigt hvad det er.... men omvendt så er der også mange som bare vil af med deres heste og sætter dem til salg for ingenting.... og det er svært at prissætte både for sælger og køber...det er jo en vigtig beslutning, for begge parter.... kan godt forstå du umiddelbart bliver sur, men heldigvis kan du jo bare afvise vedkommende som useriøs, hvilket du åbenbart også har smiley og desværre der er mange useriøs, som bruger meget tid på at skambyde og sætte bm ved et hav af annoncer....

• kirsten b
    kirsten b Tilmeldt:
    dec 2008

#4   31. jan 2010 Kamilla: Jo den har startet løb i oktober. Det er en lækker stor hest af en traver at være. 160 i stang og meget, meget sød. Men skulle man ikke bare lade være at byde??

• kirsten b
    kirsten b Tilmeldt:
    dec 2008

#6   31. jan 2010 Team Rahmberg:

Tak skal du have du har helt ret.

• #7   31. jan 2010 Jo, det er useriøst at byde på en hest man ikke har set. egentligt ser jeg heller ikke travhest som nogle der er ret mange penge værd, men på den anden side hvis man kun vil give 4000 kr. for en hest, har man så overhovedet råd til at have hest? Syntes faktis ikke at det er ret meget at give 10000 for en hest, i forhold til hvad det koster at have den. En travhest er jo lige så dyr at have som enhver anden hest.

• #8   31. jan 2010 Hvad kan den ridemæssigt?? For når det gælder ridning og den stortset intet kan forstår jeg endelig godt folk ikk gider give 10000 for en traver som de selv skal lære alt, når de lige nu kan få fat i en til 12000 f.eks. som er redet og det hele

• #9   31. jan 2010 Har lige fået afslag på min koldblods fordi de syns han er for dyr. Men koldblodstravere er generelt noget dyrer end de fleste alm. travheste. Min ligger i den "billige" ende smiley

Men mener helt klart at det er at skambyde når man byder 4000kr, når der står 10.000!!

Held og lykke med salget smiley

Kommentér på:
Salg af travhest

Annonce