{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
530 visninger | Oprettet:

Fia Dufour .
Fia Dufour .
Følger: 1 Emner: 58 Svar: 268

Jeres sommer planer med hesten {{forumTopicSubject}}

Glæder mig vildt til sommer (jeg er nok ikke den eneste) men kunne godt tænke mig at høre jeres sommerplaner...

Jeg skal måske til Samsø, og der overvejer jeg da stærkt at tage min hestebasse med... må da være fantastik at ride rundt der... ellers havde jeg også tænkt på at tage til Feddet... leje en hytte og have min hest med...

Har I nogle gode idéer som I har lyst til at dele, som inspiration til os andre.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Jeres sommer planer med hesten
  • #1   9. mar 2010 hm, jamen ved jeg slet ikke endnu smiley Kunne også godt tænke mig at komme på noget ferie og så tage hesten med, tror jeg bare desværre ikke bliver i år.. Men en veninde og jeg har i hvert fald planer om at proppe hestene i en trailer og så ellers ned til vandet og bade smiley Og ellers skal Astoria trænes let, blive mere stabil og sådan, og så skal hun have et par ugers ferie og E.T. er nok lidt det samme smiley

• #2   9. mar 2010 jeg har haft mine tidligere heste med på ferie. Lejede bare en boks/sommerfold ved en rideklub smiley

• #3   9. mar 2010 Jeg skal ride udtagelser til nordisk og em og håber på at komme med, og tager en uge op til bo bak på kursus. Har sommerhus i skagen så de skal stå deroppe.. smiley

• #4   9. mar 2010 Nu er alle mine heste jo stadig meget unge... eller for små til, jeg kan ride på dem. smiley

Men planen er, at jeg skal ud at gå en masse ture og arbejde en masse fra jorden med dem alle, og så håber jeg på også at kunne komme igang med noget arbejde for lange liner, samt klikkertræning og tilvænning til forskellige lyde og "farlige" ting.

Der ud over vil jeg igang med at arbejde mere seriøst med lidt agility med krudtmulerne.

• #5   9. mar 2010 Jamen når sneen forsvinder fra ridebanen, skal jeg i gang med dressur igen, og det kriller i fingrene.

Og skal træne føllet på banen også. Det er lidt livsfarligt at trække ture med hende nu, der er spejlglat, også på folden. Og trælågen til ridebanen er frosset fast, så man kan ikke engang komme derind :9

Så ja, sne gå væk! Så vi kan komme igang igen.

Lone

• #6   9. mar 2010 Til sommer skal Jamiro herned til mig i Sønderborg (: Han skal lige være færdig med at bedække hos mine forældre først, men jeg regner med at tage ham herned allersenest første juli.

Så skal vi igang med at træne til Kvalitetsbedømmelse (egnetshedstest i Connemaraforeningen) som er i september/oktober, datoen er vist ikke fastlagt endnu.

• #7   9. mar 2010 Skal ride en masse ture og dressur i skoven på min nye unghest, og ellers træne jordarbejde og gå ture. Og så skal jeg også igang med at træne nogle hingsteplage igen, som jeg ikke har haft tid til her det sidste stykke tid smiley

• #8   9. mar 2010 Skovture!
    Ellers øve en masse dressur, så vi kan komme på stævnebanerne smiley

• #9   9. mar 2010 jeg skal vænne Prins til longering igen, og ridning smiley Han har haft en kæmpe pause PGA vokseperioden og skal så rides og trænes op igen smiley

• #10   9. mar 2010 gå en masse ture med dem så de kan komme lidt i form igen smiley opbygge stærkere tillidsforhold og skal den ene i fol (: ellers skal de bare have love til at gå og slappe af smiley

Kommentér på:
Jeres sommer planer med hesten

Annonce