{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.035 visninger | Oprettet:

Hjælp - hest der hoster {{forumTopicSubject}}

Hejsa HG - og godaften (:

Min pony har hostet on/off i 2 - 3 mdr. Vi startede med at lukke ham meget ud, så han kunne få meget luft. Det virkede ikke, og så kom han i løsdrift. Det virkede heller ikke, og så sagde dyrlægen, at han skulle have noget urtemedicin + sådan noget respirator. Det hjalp heller ikke, og nu er han så kommet på fold uden hø, og han har fået noget nyt medicin - prednisolon / lactosemonohydrat. Han får det i pulver form, og han skal have det en uge. Nu er der næsten gået en uge, og det er blevet en del bedre.

Men hvad er chancerne for, at han bliver fin igen? Han har stået i en stald med høloft og dårligt indeklima, og så har han fået noget skidt hø..
Men bliver han okay igen, og hvornår kan jeg begynde at ride ham? Og er der nogen der ved, hvad bivirkningerne på den nye medicin er? Dyrlægen sagde han muligvis kunne blive forfangen - men det er han nu ikke blevet. Og så er der andre der siger, at hesten ikke bliver så gammel, når den har fået den medicin. Kan han komme til at få hø igen, hvis det er noget godt hø, og kommer han nogensinde til at kunne stå i stald igen?

Jeg er så ked af det, og kunne virkelig godt bruge noget hjælp. Nu hoster han kun 3 - 5 gange på en tur, hvor han før hostede 20 gange..

På forhånd tak (:
- Stine.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hjælp - hest der hoster
Kommentér på:
Hjælp - hest der hoster

Annonce